[ad_1] مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه در واکنش به ارسال نامه فدراسیون فوتبال مبنی بر عدم پرداخت حق الزحمه عوامل برگزاری مسابقات فوتسال استعدادهای برتر کشور که شهریور ماه سال گذشته به میزبانی قم برگزار شد با اظهار بی اطلاعی از این موضوع گفت: وزارت ورزش و جوانان مبلغی […]

[ad_1]

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه در واکنش به ارسال نامه فدراسیون فوتبال مبنی بر عدم پرداخت حق الزحمه عوامل برگزاری مسابقات فوتسال استعدادهای برتر کشور که شهریور ماه سال گذشته به میزبانی قم برگزار شد با اظهار بی اطلاعی از این موضوع گفت: وزارت ورزش و جوانان مبلغی را بابت میزبانی قم از رقابت‌های استعدادهای برتر در دو رشته فوتسال و تکواندو واریز کرد که ما نیز به حساب این دو هیئت واریز کردیم.

منعم ادامه داد: در خصوص رقابت‌های فوتسال اداره کل ورزش و جوانان در دو مرحله مبالغی را به حساب هیئت فوتبال واریز کرد تا حق الزحمه عوامل برگزاری رقابت‌ها پرداخت شود. این مبلغ شامل دستمزد عوامل استانی و کشوری بود که باید پرداخت می‌شد.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئولین هیئت فوتبال سابق باید در این خصوص پاسخگو باشند ادامه داد: در جریان پرداخت شدن یا نشدن مطالبات برگزارکنندگان این مسابقات نیستم؛ تمامی مستندات و مدارک موجود است و در این خصوص پیگیری خواهم کرد.

شایان ذکر است؛ استان قم شهریور ماه سال گذشته میزبان رقابت‌های استعدادهای برتر کشور بود که پس از گذشت ۱۰ ماه از این رویداد ورزشی، همچنان حق الزحمه عوامل برگزاری رقابت‌ها شامل ناظران، داوران و استعدادیابان پرداخت نشده است. این اتفاق در حالی رخ داده که هیئت فوتبال قم بیش از ۳۳۰ میلیون تومان برای میزبانی از این رقابت‌ها دریافت کرده است.

[ad_2]