[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست شامگاه سه شنبه در بیست و نهمین جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت در سالن امام جواد استانداری قم، با اشاره به اقدامات استان در رها سازی حقابه قم از سد ساوه اظهار داشت: نتیجه این پیگیری ها ایجاد نشاط اجتماعی و نیز تعدیل آن در بالا […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست شامگاه سه شنبه در بیست و نهمین جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت در سالن امام جواد استانداری قم، با اشاره به اقدامات استان در رها سازی حقابه قم از سد ساوه اظهار داشت: نتیجه این پیگیری ها ایجاد نشاط اجتماعی و نیز تعدیل آن در بالا آمدن سفره های زیرزمینی بوده که باید از سوی منتقدان نیز مورد توجه قرار گیرد.

استاندار با تأکید بر اینکه منتقدان در کنار ایرادات، انصاف را رعایت کنند و عملکرد مثبت را نیز ببینند افزود: در سال های گذشته کسی به یاد ندارد که تا این اندازه استان توفیقی دریافت تخصیص حقابه داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه برای حقابه قم از رودخانه قره چای در دست پیگیری است تصریح کرد: امسال باید این حق را بگیریم و حتما این مورد را نیز پیگیری می کنیم.

سرمست در ادامه به تأثیرگذاری جلسات شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت برای کوتاه شدن مسیر پیگیری‌ها اشاره کرد و گفت: یکی از موانع گفتگوی دولت و بخش خصوصی نگاه اقتدارآمیز دولتی‌ها به بخش خصوصی است که این نگاه باید از بین برود، برای این موضوع هم خود دولتمردان باید پیشقدم شوند.

استاندار قم با بیان اینکه مدیران دولتی حداقل کاری که در حمایت از بخش خصوصی می تواند انجام دهد گوش دادن به مشکلات و دغدغه‌های آنهاست ادامه داد: مدیران دولتی نسبت به کارآفرینان، تولیدکنندگان و بخش خصوصی نباید نگاه از بالا به پایین داشته باشند و نباید فکر کنند خیلی بیشتر می‌دانند.

[ad_2]