×
×

تاثیرگذاری ایران در معادلات منطقه ای با اتکاء به قدرت نظامی است/نقش آفرینی ارتش جمهوری اسلامی در برهه های حساس و مهم

  • کد نوشته: 5099
  • استاندار قم با اشاره به نقش آفرینی ارتش جمهوری اسلامی در برهه های مهم،
    تاثیرگذاری ایران در معادلات منطقه ای را به اتکاء قدرت نظامی نظام
    اسلامی دانست.

    تاثیرگذاری ایران در معادلات منطقه ای با اتکاء به قدرت نظامی است/نقش آفرینی ارتش جمهوری اسلامی در برهه های حساس و مهم
  • به گزارش روابط عمومی استانداری قم، در دیدار با فرماندهان نیروی ارتش جمهوری اسلامی مستقر در استان قم، هفته ی ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفت.
    استاندار قم با بیان اینکه مردمی بودن ارتش از دلایل پیروزی انقلاب اسلامی بود افزود: در شرایطی که رژیم شاهنشاهی متحد آمریکا و یکی از قویترین نیروهای نظامی منطقه بود، همین روحیه ی بدنه ی اصلی ارتش موجب
    تحقق انقلاب اسلامی بر خلاف پیش بینی های صاحب نظران دنیا شد.
    صادقی با اشاره به تدبیر امام خمینی (ره) در حمایت از ارتش در بدو تاسیس جمهوری اسلامی افزود: در سالهای پس از پیروزی نهضت اسلامی، ارتش در عرصه های مختلف خصوصا در جنگ هشت ساله ی تحمیلی از میهن اسلامی جانانه دفاع نمود.
    نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه کشورهای قدرتمند دنیا در معادلات منطقه نقش تاثیرگذار ایران را در نظر می گیرند، ادامه داد:
    نیروهای نظامی جمهوری اسلامی با داشتن تجربه ی جنگ هشت ساله و با بهره گیری از فناوری های نظامی توانسته اند قدرت خود را به جهانیان اثبات کنند.
    استاندار قم انسجام، اتحاد و انضباط کاری را از مشخصه های نیروی ارتش جمهوری اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: توان دفاعی در کنار نظم عملیاتی، مولفه ای تاثیرگذار در دستیابی به اهداف و راهبردهای این نیرو بوده است.
    صادقی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه به کشوری تجاوز نکرده است تاکید کرد: با اتکاء به نیروهای نظامی در دفاع از کیان کشور بزرگ ایران هیچ گاه کوتاه نمی آییم.
    نماینده عالی دولت در استان در پایان بعضی مشکلات زیرساختی پادگان های ارتش در استان قم را مورد توجه قرار داد و گفت: تلاش می کنیم تا با هماهنگی دستگاه های اجرایی این مشکلات را مرتفع نماییم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.