[ad_1] محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی شهرکریمه، گفت: نامزدی حمیدرضا حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس در اجلاسیه چهارم دوره دهم هنوز قطعی نشده و تاکنون نامزدی علی لاریجانی و محمدرضا عارف برای این منظور قطعی شده است.  وی افزود: هنوز فراکسیون نمایندگان ولایی در خصوص انتخابات رئیس […]

[ad_1]

محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی شهرکریمه، گفت: نامزدی حمیدرضا حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس در اجلاسیه چهارم دوره دهم هنوز قطعی نشده و تاکنون نامزدی علی لاریجانی و محمدرضا عارف برای این منظور قطعی شده است. 

وی افزود: هنوز فراکسیون نمایندگان ولایی در خصوص انتخابات رئیس و هیأت رئیسه مجلس در اجلاسیه چهارم به جمع‌بندی نرسیده و زمان جلسه بعدی فراکسیون برای این منظور امروز بعدازظهر به اعضای فراکسیون اعلام می‌شود. 

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: صحبت‌هایی در خصوص کاندیداتوری افراد مختلف برای هیأت رئیسه مطرح می‌شود اما هنوز جمع‌بندی و قطعیتی در این زمینه وجود ندارد. 

به گزارش فارس، انتخابات رئیس و هیأت رئیسه مجلس برای اجلاسیه چهارم دوره دهم بناست تا یکشنبه هفته آینده ۵ خردادماه در مجلس برگزار شود. 

انتهای پیام/

[ad_2]