یکی از مراجع عظام تقلید با تاکید بر جلوگیری از ‌اختلاف‌افکنی ‌بین شیعه و سنی گفت: دشمن در پی آن است که به اصل اسلام ‌ضربه بزند.

به گزارش شهر کریمه به نقل از تسنیم، ‌آیت الله حسین نوری‌همدانی در دیدار عده‌ای از طلاب و مبلغان اعزامی به مناسبت دهه ولایت با بیان اینکه باید از این فرصت برای معرفی اسلام ناب بهره گرفت،‌ غدیر را سرمایه بزرگی برای همه مسلمانان دانست‌ و اظهار داشت: ‌باید جشن‌های غدیر بسیار پررنگ برگزار شود و عقاید خود را به دور از تفرقه‌افکنی و اختلاف و دشمنی به جهانیان معرفی کرد.

وی با بیان اینکه جهان امروز تشنه معارف ناب اهل‌بیت (ع)‌ است، افزو‌د: ‌مسئله امامت و رهبری از موضوعات بسیار مهم‌ است ‌چون ‌که مجری برنامه الهی و دستورات پروردگار متعال هستند و قرآن را اجرا کرده و به عرصه زندگی می‌آورند و هدایت بشریت را عهده‌دار می‌شوند.

آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان اینکه امروز طلاب و فضلا‌ از فرصت‌ها و تهدیدات فضای مجازی غافل نباشند، تصریح کرد: ‌طلاب باید از فرصت‌های این فضا برای معرفی جریان و تفکر غدیر بهره‌مند شوند و اسلام محمدی را به دنیا معرفی کنند و تهدید شبهه‌افکنی اعتقادی را که عمده آن نسبت به جایگاه امامت، ولایت و رهبری است را پاسخ دهند تا ‌انحرافی پیش نیاید.

وی با تاکید بر جلوگیری از ‌اختلاف‌افکنی ‌بین شیعه و سنی خاطرنشان کرد: دشمن در پی آن است که به اصل اسلام ‌ضربه بزند.