به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛؛آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری،نائب ریاست جامعه مدرسین حوزه علمیه شهر قم،در دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر قم و هیئت همراه که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه شهر قم برگزار شد، بر خدمت رسانی خوب تر برای […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛؛آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری،نائب ریاست جامعه مدرسین حوزه علمیه شهر قم،در دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر قم و هیئت همراه که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه شهر قم برگزار شد، بر خدمت رسانی خوب تر برای برطرف مشکلات مردم تصریح کرد.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با بیان اینکه من جمله خدمات به مردم از سوی کمیته امداد، بحث تهیه و ساخت مسکن است، اظهار کرد: باید در این عرصه اقدامات بزرگتری انجام داد و کاری کرد، مردم روستاها هم از این خدمات درکنار مهارت افزایی شغلی لازم برای ماندن در روستاها بهره مند گردند.

آیت الله حسینی بوشهری  تصریح نمود: یکی دیگر از خدمات به مددجویان، در کنار مهارت افزایی، ایجاد زمینه شغل و اکتساب و کار است، این عمل موجب می‌شود مددجو از تحت پوشش کمیته امداد خارج گردد و بتواند زمینه اشتغال دیگر اشخاص را فراهم کند.

وی دنبال کرد: ساخت و ساز مسکن و مهارت افزایی شغلی به مردم در روستا توان دارد جلوی بسیار از عارضه ها و فقر را بگیرد و حتی توان دارد الگویی مناسب برای سایر شهرها باشد.

نائب ریاست جامعه مدرسین حوزه علمیه شهر قم عنوان نمود: امام(ع) نه فقط درکمک رسانی منت نمی‌گذاشتند، لکن احترام هم می‌کردند، این سیره امام رضا(ع) می‌تواند خوب ترین الگو برای مسئولین کمیته امداد امام خمینی(ره) در خدمت رسانی و تکریم و احترام به باشد.

وی گفته بود: امام رضا(ع) در روایتی فرمودند «اگرنیازمندی به کسی مراجعه کرد، به وی تکریم واحترام کنید». در سیره امام هشتم(ع) به ارزش همین بحث تکریم اهتمام شده و حضرت وقتی می‌خواستند به کسی کمک کنند، طوری کمک می‌کردند که حتی نیازمند صورت حضرت را نبیند، در واقع امام(ع) از پشت درب به فرد نیازمند کمک می کردند.