×
×

تاکید اعضای جامعه مدرسین بر تداوم برخورد با دست اندازان به بیت المال

  • کد نوشته: 21458
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیست و دومین جلسه سال ۱۳۹۸ خود که عصر جمعه برگزار شد میزبان رئیس‌کل دادگستری و جمعی از مسؤولان قضایی استان قم شد. در ابتدای این جلسه که به ریاست حضرت آیت‌الله محمد یزدی و با حضور اعضای جامعه […]

    تاکید اعضای جامعه مدرسین بر تداوم برخورد با دست اندازان به بیت المال
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیست و دومین جلسه سال ۱۳۹۸ خود که عصر جمعه برگزار شد میزبان رئیس‌کل دادگستری و جمعی از مسؤولان قضایی استان قم شد.

    در ابتدای این جلسه که به ریاست حضرت آیت‌الله محمد یزدی و با حضور اعضای جامعه مدرسین، رئیس‌کل دادگستری استان قم، دادستان و جمعی از مسؤولان قضایی استان قم و اصحاب رسانه در محل دفتر جامعه مدرسین برگزار شد حجت‌الاسلام علی مظفری، رئیس‌کل دادگستری استان قم گزارش کاملی از اقدامات و فعالیت‌های دادگستری استان ارائه کرد.

    حجت‌الاسلام مظفری بابیان این‌که در دوره جدید قوه قضائیه مبارزه با مفاسد اقتصادی در اولویت فعالیت‌های دستگاه قضا قرارگرفته است، گفت: با اجازه رهبر معظم انقلاب تشریفات قضایی در رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اقتصادی برداشته شد و این پرونده‌ها در اسرع وقت در دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی رسیدگی می‌شود.

    وی بابیان اینکه قانون مدنی و حقوقی مستقیماً از فقه امامیه گرفته‌شده است، ابراز کرد: قوانین قوه قضاییه، با حضور علما تدوین‌شده است، اما در حال حاضر و باوجود شرایط جدید، مشکلاتی در این قوانین دیده می‌شود که لازم است این قوانین مجدداً با نظر مراجع معظم و حضور علما بازبینی و به‌روز شود.

    در ادامه جلسه اعضای جامعه مدرسین ضمن قدردانی از اقدامات دستگاه قضایی در برخورد قاطع با مفسدان، خواستار تداوم برخوردها با دست‌اندازان به بیت‌المال شدند.

    اعضای جامعه مدرسین همچنین دغدغه‌های خویش را درباره وضعیت فرهنگی و حجاب در شهر مقدس قم بیان کردند و از مسؤولان خواستند تا در کنار تقویت فعالیت‌های فرهنگی درزمینهٔ عفاف و حجاب، با هنجارشکنان برخورد قاطع کنند.

    در ادامه این نشست حجت‌الاسلام غریب، دادستان استان قم اطمینان داد: مسئولان قضایی قم با تمام قوت در خصوص برخورد با ناهنجاری‌ها و رفتارهایی که موجب جریحه‌دار شدن عفت عمومی در شهر مقدس قم می‌شود ورود پیدا خواهند کرد.

    حجت‌الاسلام غریب در پایان با ابراز تأسف از اینکه در برخی موارد ناهنجارهای فرهنگی و بی‌حجابی به خانواده‌های مذهبی ورود پیداکرده است افزود: علت گرایش برخی دختران به بی‌حجابی، تغذیه فکری نامناسب از طریق فضای مجازی و دیگر رسانه‌های مسموم است که با برگزاری کلاس‌ها و افزایش آگاهی درباره عفت عمومی بسیاری از آن‌ها اصلاح‌شده‌اند.

    از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه حضرات آیات و حجج‌اسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی، رضا استادی، محسن اراکی، محمودرضا جمشیدی، عبدالله خائفی، سید احمد خاتمی، محمود رجبی، سید محمد غروی، غلامرضا فیاضی، محسن فقیهی، عباس کعبی، مرتضی مقتدایی، حسن ممدوحی، جواد مروی، نجم الدین مروجی طبسی، علی نکونام، حسن نظری شاهرودی و محمد یزدی در این جلسه حضور داشتند.

    انتهای پیام/۲۲۵۸

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.