[ad_1] به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، علیرضا استادیان سردبیر خبرگزاری شهرکریمه با  حضور در مرکز  مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با حجت‌الإسلام والمسلمین یحیی جهانگیری مدیرکل ارتباطات،‌ روابط عمومی و بین‌الملل حوزه علمیه خواهران دیدار کرد. علیرضا استادیان سردبیر خبرگزاری شهرکریمه در این دیدار به بیان گزارش کاملی از فعالیت های سرویس ها و بخش های […]

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، علیرضا استادیان سردبیر خبرگزاری شهرکریمه با  حضور در مرکز  مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با حجت‌الإسلام والمسلمین یحیی جهانگیری مدیرکل ارتباطات،‌ روابط عمومی و بین‌الملل حوزه علمیه خواهران دیدار کرد.

علیرضا استادیان سردبیر خبرگزاری شهرکریمه در این دیدار به بیان گزارش کاملی از فعالیت های سرویس ها و بخش های مختلف خبرگزاری شهرکریمه پرداخت.

در ابتدای این جلسه نیز حجت‌الإسلام جهانگیری از تلاش های دست اندرکاران خبرگزاری شهرکریمه در انتشار اخبار، فعالیت ها و دستاوردهای حوزه و روحانیت تقدیر کرد.

وی  با تأکید بر بر اهمیت فعالیت رسانه‌ای و معرفی دستاورد‌های حوزه‌های علمیه بر تعامل و همکاری میان خبرگزاری شهرکریمه و حوزه‌های علمیه خواهران تأکید کرد./۱۳۷۰/ج

[ad_2]