×
×

تاکید معاون دادستان قم بر اجرای طرح قم شهر بدون دخانیات

  • کد نوشته: 23771
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، علی اصغر سلطانی معاون دادستان قم در این دیدار ضمن تقدیر از اجرای طرح قم شهر بدون دخانیات گفت: اجرای این طرح بسیار مهم و اساسی است که باید با دقت و ظرافت اجرا شود. وی تصریح کرد: دادستانی قم از اجرای این طرح حمایت کرده و […]

    تاکید معاون دادستان قم بر اجرای طرح قم شهر بدون دخانیات
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، علی اصغر سلطانی معاون دادستان قم در این دیدار ضمن تقدیر از اجرای طرح قم شهر بدون دخانیات گفت: اجرای این طرح بسیار مهم و اساسی است که باید با دقت و ظرافت اجرا شود.

    وی تصریح کرد: دادستانی قم از اجرای این طرح حمایت کرده و با همت و تلاش یکدیگر می توانیم قم را به شهری الگو در این خصوص تبدیل کنیم.

    سلطانی تاکید کرد: برای اجرای طرح قم شهر بدون دخانیات، هیچ محدودیت قانونی نداریم و قوانین به اندازه کافی در خصوص اجرای آن وجود دارد و از تمام سازمان ها و نهادهایی که در این خصوص وظیفه دارند، انتظار می رود که کمک کنند.

    معاون دادستان قم گفت: باید اطلاع رسانی در خصوص اجرای این طرح از طریق رسانه ها انجام شود و نهادهای تبلیغاتی نیز با پوشش مناسب فعالیت داشته باشند.

    شایان ذکر است بنا بر پیشنهاد سازمان جهانی بهداشت شهرهای مکه، مدینه، مشهد و قم به عنوان شهرهای بدون دخانیات انتخاب شده که برنامه ریزی ها در راستای اجرای این طرح در شهر قم به همت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم، در حال انجام است.

    انتهای پیام/۲۲۵۸

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.