[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، رضا گیاهی معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل و تکریم از بازنشستگان و مدیران عامل پیشین شرکت آب و فاضلاب در سخنانی اظهار کرد: امروز حدود ۶۲ هزار پرسنل به صورت مستقیم در شرکت‌های آب […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، رضا گیاهی معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل و تکریم از بازنشستگان و مدیران عامل پیشین شرکت آب و فاضلاب در سخنانی اظهار کرد: امروز حدود ۶۲ هزار پرسنل به صورت مستقیم در شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی مشغول فعالیت هستند و بیش از ۵۰ میلیون نفر را در مجموعه شهری و بیش از ۲۱ میلیون نفر در مجموعه روستایی از آب سالم و بهداشتی برخوردار می‌کنند.

وی با بیان اینکه در دولت‌های گذشته و فعلی با تخصیص اعتبارات از محل صندوق توسعه ملی به سرعت روستاهای کشور از آب سالم برخوردار می‌شوند، ابراز کرد: در حال حاضر هر هفته ۳۰ روستا وارد مدار بهره‌برداری می‌شود و تا انتهای سال ۲۷۰ پروژه بزرگ در صنعت آب و فاضلاب به بهره‌برداری می‌رسند.

معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر به ازای هر دو هزار آحاد اشتراک در کشور یک پرسنل در حال فعالیت است، یادآور شد: در پنج سال گذشته ضمن ساماندهی نیروهای شرکتی، ورودی‌ها به صنعت از طریق آزمون انجام می‌شود و این رویه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مجموعه صنعت آب و فاضلاب کار خود را با اعتبارات و امکانات کم آغاز کرد، بیان کرد: با آمدن تکنولوژی چهره صنعت آب و فاضلاب تغییر کرد تا جایی که امروز در مباحث فنی از همه دنیا بی‌نیاز هستیم و در برخی از کشورهای همسایه و کشورهای آفریقایی نیز مجموعه‌هایی را در حال اجرا و نظارت داریم.

گیاهی با اشاره به مجهز شدن صنعت آب و فاضلاب به تکنولوژی مدیریت دانش، استقرار نظام پیشنهاد‌ها را رهاورد آن دانست و  ابراز داشت: در سال ۹۷ به واسطه پیشنهادهایی که از همکاران اخذ شده ۱۶۹ میلیارد تومان صرفه‌جویی صورت گرفته است.

 

تجلیل از خدمات مدیران عامل پیشین

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در این مراسم در سخنانی ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر مکرم اسلام و حضرت امام صادق(ع) در سخنانی اظهار کرد: پیشرفت‌های امروز صنعت آب و فاضلاب مدیون همت و تلاش همه کسانی است عمر خود را در مسیر خدمت به مردم صرف کردند و امروز به افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند.

وی بر لزوم تکریم بازنشستگان و استفاده از تجربیات آن‌ها تأکید و تشکیل کانون بازنشستگان آبفا را در بدو ورود خود به شرکت آب و فاضلاب در همین راستا اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۲۷۰ نفر از عزیزان بازنشسته به عضویت این کانون درآمده‌اند که این مهم منجر به ادغام تجربیات گذشته با دانش روز همکاران ما شده و حرکتی شتابان به سمت پیشرفت و توسعه استان صورت گرفته است.

علی جان صادق پور با تجلیل از مدیران عامل پیشین شرکت‌های آب و فاضلاب خاطرنشان کرد: باید به زحماتی که این عزیزان طی سال‌های گذشته متحمل شدند ارج نهیم و تلاش کنیم میراثی را که برای ما بر جای گذاشتند به بهترین شکل ممکن به آیندگان بسپاریم.

وی بهره‌مندی صد در صد جمعیت شهری استان از آب سالم و بهداشتی را نشأت گرفته از تلاش‌های مدیران و کارکنان گذشته دانست و یادآور شد: اجرای بیش از دو هزار ۴۰۰ کیلومتر لوله‌گذاری آب و فاضلاب در شهر، احداث هشت تصفیه‌خانه آب و فاضلاب، راه‌اندازی آزمایشگاه‌های مجهز و پیشرفته، احداث سامانه کنترل از راه دور و تله‌متری و راه‌اندازی چندین نیروگاه خورشیدی و آبی از دستاوردهای آبفای قم به شمار می‌رود که نقش همه مدیران عامل، کارکنان و کارگران گذشته در این موفقیت‌های غیرقابل انکار است.

صادق پور خطاب به مدیران عامل پیشین شرکت آب و فاضلاب گفت: آثار خدمات و تلاش‌های شما همانند خورشیدی در مقابل چشمان ما می‌درخشد و افتخار می‌کنیم که این امانت را از شما تحویل گرفتیم و امیدواریم با خدمات خود در برابر آیندگان نیز روسفید باشیم.

 

آبفای قم پیشتاز در عرصه تکریم بازنشستگان

رئیس هیئت‌مدیره کانون بازنشستگان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این مراسم در سخنانی اظهار کرد: وجه همت مدیران عامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از ابتدا تاکنون معطوف به تکریم، احترام و مساعدت به جامعه بازنشستگان بوده است.

وی با ارزیابی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور در خصوص تکریم بازنشستگان گفت در مجموعه ۶۰ شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی آبفای قم به عنوان پیشرو، پیشتاز و ممتاز در عرصه تکریم بازنشستگان و مساعدت با خانواده بازنشستگان شناخته می‌شود.

مهدی میدانی تأکید کرد: مدیران عاملی که در کنار تخصص فنی و مهندسی خود، دوره‌های مدیریت عمومی منابع انسانی را گذرانده باشند می‌توانند در کار خود موفق شوند.

وی با بیان اینکه در حوزه منابع انسانی توجیهات فنی و مهندسی مصداق ندارد، ابراز کرد: متأسفانه در سازمان‌های مختلف، برخی از مدیران و مهندسان صنعت به دنبال توجیه ریاضی برای برنامه‌های خود در برخورد با منابع انسانی هستند.

خاطره گویی مدیران عامل پیشین شرکت آب و فاضلاب قم، تجلیل از بازنشستگان، تجلیل از خانواده کارکنان و بازنشستگان مرحوم و… از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/۲۲۲۸

[ad_2]