به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازشهر قم؛؛رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نونهالان و انتخابی نوجوانان استان شهر قم روز شنبه بمناسبت دهه کرامت در سالن وزنه‌برداری شهید زین‌الدین برگزار گردید و نفرات برتر این رده‌های سنی مشخص گردیدند. در مسابقات رتبه سنی نوجوانان در دسته منهای ۵۰ کیلوگرم ابوالفضل تلخابی […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازشهر قم؛؛رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نونهالان و انتخابی نوجوانان استان شهر قم روز شنبه بمناسبت دهه کرامت در سالن وزنه‌برداری شهید زین‌الدین برگزار گردید و نفرات برتر این رده‌های سنی مشخص گردیدند.

در مسابقات رتبه سنی نوجوانان در دسته منهای ۵۰ کیلوگرم ابوالفضل تلخابی به مدال طلا رسید و در دسته منهای ۶۹ کیلوگرم علی دالوند قهرمان گردید ضمن این که در وزن منهای ۷۷ کیلو علی برجیان، در منهای ۸۵ کیلو امیر فرزاد محمدی دانا و در به اضافه ۹۴ کیلو حسام رمضانی قهرمان گردیدند.

در این مسابقات در رتبه سنی نونهالان در وزن ۴۵- کیلوگرم امیر محمد قاسمی به مقام نخست رسید، در وزن منهای ۵۰ کیلو امیر رضا ماندگاری قهرمان گردید و در دسته منهای ۶۰ کیلو محمد متین فاضلی مالک عنوان قهرمانی گردید.

در ادامه مسابقات در رتبه سنی نونهالان در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم امیر صادق قاسمی، در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم امیر علی قاسمی، در وزن منهای ۸۵ کیلوگرم حمزه معصومی و در وزن به اضافه ۸۵ کیلو سید محمد حسین رضوی به مقام قهرمانی دست پیدا نمودند.