حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم از یزد، ، از برپایی تجمع روحانیون و طلاب شهرستان یزد در پشتیبانی از مردم مظلوم یمن اطلاع داد و گفت: این تجمع با حضور حداکثری روحانیون و طلاب شهرستان یزد در ساعت ۱۰ صبح در مدرسه علمیه مصلی یزد برگزار می‌شود. مدیر حوزه […]

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم از یزد، ، از برپایی تجمع روحانیون و طلاب شهرستان یزد در پشتیبانی از مردم مظلوم یمن اطلاع داد و گفت: این تجمع با حضور حداکثری روحانیون و طلاب شهرستان یزد در ساعت ۱۰ صبح در مدرسه علمیه مصلی یزد برگزار می‌شود.

مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به برپایی این تجمع در سطح استان گفت: با توجه به ارزش این مسئله، با برپایی جلسه ای در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان یزد تصمیم به برپایی همزمان این تجمع در تمام شهرستان‌های یزد گرفته گردید.

وی با بیان اینکه سخنران مخصوص این مراسم آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، ریاست شورای حوزه علمیه می باشند افزود: روحانیون و طلاب در این تجمع با حضور حداکثری خود تنفر خود را از رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی، آمریکای جنایتکار و همپیمانانشان اعلام می‌کنند.

مدیر حوزه علمیه یزد اضافه کرد: در این شرایط سخت سازمان‌های حقوق بشر و مجامع بین المللی تا به حال عملی انجام نداده‌اند که در خور آن‌ها باشد، با این تفاسیر حوزه‌های علمیه با برپایی تجمع امیدوار هستیم که اقدام موثری انجام دهند تا این مردم مظلوم از زیر بار نا عدالتی آن‌ها خارج گردند و به زندگی عادی بازگردند.