[ad_1] هاجر شعاعی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، در خصوص نحوه آموزش دانش آموزان استثنایی در ایام تعطیلات افزود: دانش آموزان مدارس استثنایی از طریق فضای مجازی و سامانه شاد آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند. وی بیان کرد: دانش آموزانی که به تنهایی امکان آموزش غیرحضوری برای آنان وجود ندارد، به والدین توسط معلمان آموزش‌های […]

[ad_1]

هاجر شعاعی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، در خصوص نحوه آموزش دانش آموزان استثنایی در ایام تعطیلات افزود: دانش آموزان مدارس استثنایی از طریق فضای مجازی و سامانه شاد آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند.

وی بیان کرد: دانش آموزانی که به تنهایی امکان آموزش غیرحضوری برای آنان وجود ندارد، به والدین توسط معلمان آموزش‌های لازم داده می‌شود تا آنها نیز آموزش‌ها را به فرزندانشان منتقل کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان قم گفت: دانش آموزان استثنایی که امکانات لازم برای تحصیل را ندارند، به منظور آموزش مجازی آنها جزوه‌هایی تهیه و در اختیارشان قرار داده شده است، همچنین معلم به دانش آموزان در صورت ضرورت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت تک نفره آموزش‌های لازم را در مدرسه ارائه می‌دهد.

وی اظهار داشت: آزمون پایان سال تحصیلی این دانش آموزان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

شعاعی با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان استثنایی از خردادماه آغاز می‌شود، افزود: حدود ۲ هزار دانش آموز استثنایی در این استان مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به فعالیت ۲۴ مدرسه استثنایی در استان قم تصریح کرد: توزیع کتب درسی این دانش آموزان از طریق سفارش آنلاین کتاب و یا از طریق مدرسه امکان پذیر است.

[ad_2]