[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، حجت الاسلام حسن غریب ظهر امروز در نشست خبری که در دادگستری کل استان قم برگزار شد، اظهار کرد: پروژه رضوان یکی از پرونده های کلاه برداری است که هزار و ۴۰۰ شاکی دارد و تحقیقات این پرونده تکمیل شده و برای پیدا کردن اموال متهمان در […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، حجت الاسلام حسن غریب ظهر امروز در نشست خبری که در دادگستری کل استان قم برگزار شد، اظهار کرد: پروژه رضوان یکی از پرونده های کلاه برداری است که هزار و ۴۰۰ شاکی دارد و تحقیقات این پرونده تکمیل شده و برای پیدا کردن اموال متهمان در حال بررسی هستیم.

وی با بیان اینکه پس از تکمیل پرونده و ارسال آن برای اجرای احکام، دادگاه این متهمان به صورت علنی برگزار می شود، تصریح کرد: دلیل طولانی شدن روند رسیدگی به این پرونده، تلاش برای ردیابی وجوه پرداختی مردم، امکان شناسایی و توقیف اموال بیشتر از متخلفان است.
دادستان عمومی و انقلاب ایران، بیان کرد: باید توجه داشت هرچه اموال بیشتری شناسایی شود در مرحله اجرای احکام در احقاق حقوق مالباختگان موفق تر خواهیم بود.
وی ادامه داد: اموال مهمی از متهم این پرونده شناسایی ‌شده است اما تحقیقات برای شناسایی اموال بیشتر از این متهم برای احقاق حق مالباختگان ادامه دارد.
حجت الاسلام غریب با بیان اینکه متهم این پروژه از هر خریدار مبالغی بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون ریال و درمجموع حدود یک هزار میلیارد ریال دریافت کرده است، گفت: با پیگیری های قضایی و انتظامی این متهم دستگیر و روانه زندان شده است.
وی با بیان اینکه از مهمترین دغدغه های مردم قم در حوزه آسیب های اجتماعی، ساماندهی وضعیت عفاف و حجاب است، تصریح  کرد: قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌ های اجتماعی در دادسرای استان فعال‌ شده است.
دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: هدف از تشکیل این قرارگاه هم ‌افزایی و هماهنگی میان متولیان مختلف فعال در حوزه عفاف و حجاب است.
وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت سازمان ‌های مردم‌ نهاد به‌ منظور ارتقای سطح عفاف و حجاب در قم مورد تاکید است، تصریح کرد: در ماه‌ های گذشته طرح‌ های خوبی در استان اجرا شده است.
حجت الاسلام غریب بر نقش موثر تعامل اصحاب رسانه با دستگاه قضایی در پیشگیری از جرم و ارتقای احساس امنیت، تاکید و بیان کرد: سیاست دستگاه قضایی حمایت حداکثری و برخورد حداقلی با فعالان عرصه رسانه‌ای استان است.

انتهای پیام/۷۸۰۲۷/آ۴۰

[ad_2]