رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم از بارش باران در لحظه تحویل سال در استان قم خبر داد.

به گزارش شهرکریمه محمدرضا قاضی با اشاره به‌ پیش‌بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز هوای استان قم نیمه ابری تا ابری و گاهی همراه با وزش باد است، جهت وزش باد امروز در استان غربی با حداکثر سرعتی بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت است.

وی ادامه داد: فردا هوای استان قم نیمه ابری در برخی از ساعات افزایش ابر و رگبار باران، در پاره ای از نقاط رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود، فردا جهت وزش باد در استان غربی و با حداکثر سرعتی بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: روز دوشنبه هوای استان نیمه ابری در برخی ساعات افزایش ابر و رگبار باران، از عصر با وزش باد شدید خواهد بود. در این روز جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر سرعتی بین ۶۰ تا ۷۵ کیلومتر بر ساعت پیش بینی می‌شود، طی روزهای آتی غبارآلودگی در استان نداریم.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز حداکثر دمای استان ۲۱ درجه و حداقل دمای قم هفت درجه است، اما فردا بیشترین و کمترین دمای استان به ۱۸ درجه و هفت درجه می‌رسد، اما روز دوشنبه حداقل دمای قم پنج درجه و حداکثر دمای استان ۱۹ درجه خواهد بود.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت اخیر گرم ترین نقطه استان قم منطقه جمکران با ۲۳ درجه و سردترین نقطه استان هم منطقه دستجرد با سه درجه بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم در پایان خاطرنشان: پیش از لحظه تحویل سال بارش باران را در استان داریم، اما در لحظه تحویل سال بارش در قم پیش بینی نمی‌شود و بعد از آن هم وزش شدید باد را پیش بینی می کنیم.