×
×

تخلیه پسماند عمرانی در شهر قم جرم است – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 28175
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، سیدعبدالله میرابراهیمی با اشاره به وضعیت تولید پسماندهای عمرانی در شهر قم، اظهار کرد: روزانه بالغ بر ۵ تا ۷ هزار تن پسماند عمرانی در شهر تولید می‌شود و بالغ بر ۴۰۰ دستگاه حفار در این قسمت کار می‌کنند. وی با تأکید بر اینکه بیش از ۲ هزار ماشین […]

    تخلیه پسماند عمرانی در شهر قم جرم است – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، سیدعبدالله میرابراهیمی با اشاره به وضعیت تولید پسماندهای عمرانی در شهر قم، اظهار کرد: روزانه بالغ بر ۵ تا ۷ هزار تن پسماند عمرانی در شهر تولید می‌شود و بالغ بر ۴۰۰ دستگاه حفار در این قسمت کار می‌کنند.

    وی با تأکید بر اینکه بیش از ۲ هزار ماشین حمل نخاله هم در شهر قم فعال هستند، خاطرنشان کرد: هر نوع تخلیه پسماندهای عمرانی در سطح شهر جرم است که اگر چنین چیزی انجام شود در صورت مشاهده برخورد می‌شود.

    مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی تخلیه غیرمجاز پسماند در شهر از سوی شهروندان، بیان کرد: شهروندان اگر تخلیه غیرمجاز نخاله را مشاهده کردند لطفاً تصاویری از این کار تهیه کرده و با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

    میرابراهیمی با تأکید بر اینکه طی سال‌های اخیر سامانه‌ای طراحی شده که مردم می‌توانند با تماس با آنها پسماندهای عمرانی را تحویل دهند، اظهار کرد: مردم در تماس با این سامانه می‌توانند درخواست استقرار باکس‌های ویژه خاک و نخاله داده تا هم نظافت شهر بر هم نخورد و هم دیگر شهروندان با مشکل روبه رو نشوند.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.