×
×

ترتیل‌خوانی قرآن کریم استان قم بهترین ترتیل‌خوانی کشور است

  • کد نوشته: 5401
  • رئیس کمیته فنی آستان حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه نخستین ترتیل خوانی از آستان کریمه حضرت معصومه(س) آغاز شده است، گفت: ترتیل خوانی قم جزء بهترین و برترین ترتیل‌هایی است که در کشور اجرا می‌شود.

    ترتیل‌خوانی قرآن کریم استان قم بهترین ترتیل‌خوانی کشور است
  • به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد شهیدی عصر امروز در نشست برگزارکنندگان آیین ترتیل‌خوانی قرآن حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه س در ماه مبارک رمضان که با حضور آیت‌الله سعیدی در سالن محراب شبستان امام خمینی حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه آیت‌الله سعیدی حمایت‌های زیادی از مرکز قرآنی ترتیل خوانی کرده است، اظهار داشت: نخستین ترتیل خوانی در کشور از آستان کریمه حرم حضرت معصومه(س) آغازشده است.

    وی افزود: ترتیل خوانی نوجوانان در این برهه به‌خوبی اجرا می‌شود به‌طوری‌که تعداد نوجوانان از بزرگ‌سالان بیشتر است.

    رئیس کمیته فنی آستان حضرت معصومه(س) با تأکید بر اینکه نخستین ترتیل‌خوانی از قم آغاز شده است، تصریح کرد: ترتیل‌خوانی استان قم جزء بهترین و برترین ترتیل‌هایی است که در کشور اجرا می‌شود.

    وی عنوان کرد: مرتلین قم پیش از اجرای ترتیل، دوره‌های عملی و تئوری را می‌گذرانند و اطلاع کامل از آموزه‌های جدید درمی‌یابند به همین دلیل پیشرفت خوبی در ترتیل خوانی پیدا می‌کنند.

    شهیدی بابیان اینکه مرتلین قم در حد حافظان قرآن کریم هستند، خاطرنشان کرد: ما معتقد هستیم که باید افراد ترتیل خوان در حد حافظان قرآن کریم باشند.

    وی بیان کرد: باید در راستای توسعه فرهنگ قرآنی و مفاهیم قرآن فعالیت‌های بیشتری در آستان صورت گیرد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.