[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مسابقات فوتسال جام رمضان قم امشب به پایان مرحله گروهی خود می‌رسد و تیم‌های صعود کننده به مرحله دوم این رقابت‌ها که شامل ۸ تیم هستند معرفی خواهند شد. در بازی‌های شب دهم این پیکارها، بامداد پنج شنبه در سالن شهید حیدریان قم تیم‌های خادم الحسین و مقاومت ۳۱۳ در […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مسابقات فوتسال جام رمضان قم امشب به پایان مرحله گروهی خود می‌رسد و تیم‌های صعود کننده به مرحله دوم این رقابت‌ها که شامل ۸ تیم هستند معرفی خواهند شد.

در بازی‌های شب دهم این پیکارها، بامداد پنج شنبه در سالن شهید حیدریان قم تیم‌های خادم الحسین و مقاومت ۳۱۳ در پایان با تساوی ۵ بر ۵ به کار خود پایان دادند. این مسابقه از گروه دوم برگزار شد همچنین تیم نوجوانان محمد سیما در این گروه در دیدار برابر تیم شهید علی آخوندی غیبت کرد و ۳ بر صفر بازنده شد.

از گروه سوم یک مسابقه برگزار شد و تیم گروه عمرانی قلی زاده در مصاف با تیم شهید رواقی به تساوی ۲ بر ۲ دست پیدا کرد. در گروه سوم گروه عمرانی قلی زاده به عنوان تیم اول و ذاکر به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شده‌اند.

همچنین از گروه دوم رئیس کرمی به عنوان تیم اول و شهید علی آخوندی به عنوان تیم دوم راهی یک چهارم نهایی شدند و از گروه یک تیم اتحادیه نانوایان الف به عنوان تیم اول و تیم دنیای کتاب به عنوان تیم دوم به مرحله دوم رسیده‌اند.

این مسابقات امشب ادامه می‌یابد و از گروه سوم تیم‌های معدن منگنز با مهدیار و از گروه چهارم تیم‌های اتحادیه نانوایان ب با تیم شهدای نیروگاه و المهدی جمکران با تیم جوانان انصار مسابقه می‌دهند.

[ad_2]