[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، بازی‌های سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید باشگاه‌های کشور طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ پیگیری شد و نماینده‌های فوتبال قم در سه دیدار حساس به مصاف رقبای خود از کرمانشاه، گیلان و لرستان رفته و با تساوی از میدان خارج شدند. تساوی پرگل […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، بازی‌های سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید باشگاه‌های کشور طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ پیگیری شد و نماینده‌های فوتبال قم در سه دیدار حساس به مصاف رقبای خود از کرمانشاه، گیلان و لرستان رفته و با تساوی از میدان خارج شدند.

تساوی پرگل نوجوانان افشید در رشت

در هفته هفتم از دور رفت مرحله گروهی بازی‌های این فصل لیگ برتر نوجوانان ایران فوتبالیست‌های نوجوان افشید قم در دیدار حساس برابر میزبان خود تیم شهرداری رشت به میدان رفتند، در حالی که افشید قم از بازی‌های قبل خود امتیازات خوبی کسب کرده و در هفته چهارم استراحت داشته، در این بازی میزبان خود را با تساوی ۲ بر ۲ متوقف کرد.

تساوی خارج از خانه افشید قم در دقایق پایانی رقم خورد و یک امتیاز به جای سه امتیاز به نماینده فوتبال قم رسید، در شرایطی که این بازی جذاب، پرگل و البته حساس تا دقیقه ۸۰ به نفع تیم نوجوانان افشید قم در جریان بود اما میزبان با رسیدن به گل دوم، بازی را به تساوی کشاند و امتیازها تقسیم شد.

یک امتیاز جوانان افشید قم از سفر به کرمانشاه

تیم فوتبال جوانان افشید قم که در سال ۱۳۹۶ در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور داشت و سال گذشته در مرحله گروهی از صعود بازماند، این هفته یکی از بازی‌های مهم خود را در چارچوب مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران در میهمانی نماینده فوتبال استان کرمانشاه انجام داد.

فوتبالیست‌های جوان قمی در این مسابقه خارج از خانه خود عملکرد خوبی داشتند و مقابل نماینده کرمانشاه در ورزشگاه اختصاصی حریف به تساوی بدون گل دست یافتند، تا سهم آنها از میهمانی هفتم ششم مرحله گروهی فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران یک امتیاز دلچسب باشد.

سومین تساوی امیدهای مهام پلیمر قم در راه صعود به لیگ برتر

فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور در حالی پیگیری شد که تیم امید مهام پلیمر قم در این دوره از رقابت‌ها با ترکیبی از فوتبالیست‌های مستعد قم با انگیزه صعود به لیگ برتر برابر حریفان خود به میدان می‌رود، تیمی که یک مربی جوان به نام محمد علیخانی آن را هدایت می‌کند و به سومین تساوی خارج از خانه این فصل دست یافت.

امیدهای مهام پلیمر که چند ماه در تمرینات آماده‌سازی برای صعود به لیگ برتر تمرین کرده‌اند، در میهمانی تیم خیبر خرم‌آباد به تساوی دو بر دو دست یافتند، در شرایطی که گلزنان نماینده قم سالار عسگری و محمد خیری بودند و نماینده قم تا دقیقه ۸۶ مسابقه از میزبان خود پیش بود ولی در آخرین لحظات بازی به تساوی کشیده شد.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲

[ad_2]