رئیس قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان قم بابیان اینکه فلسفه تشکیل صندوق پژوهش و فناوری کریمه کمک به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان است، گفت: این صندوق به‌نوعی به شرکت‌های دانش‌بنیان کمک می‌کند تا کسب‌وکار خود را راه انداخته و آن‌ها را تقویت کند.

علیرضا باباخان در گفت‌وگو با خبرنگار شهر کریمه، با اشاره به فعالیت صندوق‌های پژوهش و فناوری کریمه اظهار داشت: صندوق پژوهش فناوری کریمه طبق ماده صد قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، تشکیل‌شده است.

وی بابیان اینکه فلسفه تشکیل این صندوق کمک به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان است، افزود: صندوق پژوهش و فناوری کریمه به‌نوعی به شرکت‌های دانش‌بنیان کمک می‌کند تا کسب‌وکار خود را راه انداخته و آن‌ها را تقویت کند.

رئیس قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان قم با اشاره به اینکه صندوق پژوهش و فناوری کریمه کاملاً با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هم‌راستا است، خاطرنشان کرد: تلاش صندوق پژوهش فناوری کریمه این بوده که از شرکت‌های دانش‌بنیان پشتیبانی کند.

وی عنوان کرد: مشاوره‌های کاربردی و مشارکت، اصلی‌ترین خدمتی بوده که صندوق پژوهش فناوری کریمه به شرکت‌های دانش‌بنیان می‌کند، به‌طوری‌که می‌تواند به توانمندی شرکت‌ها کمک عظیمی کند.

بابا خان ادامه داد: صندوق پژوهش و فناوری کریمه در واقع یک بسته‌ای از قبیل تأمین مالی، چگونگی بهبود کیفیت، چگونگی بهبود فروش و افزایش فروش و تأمین برنامه‌های راهبردی، از خدمات را به شرکت‌ها عرضه می‌کند.

انتهای پیام/