×
×

تصاحب عنوان ارزشمندترین بازیکن آسیا توسط والیبالیست قمی – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 17600
  • [ad_1] محمد پیروزمنش در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: تیم ملی والیبال نشسته ایران در حالی بار دیگر قهرمانی آسیا را جشن گرفت که ورزش قم در این قهرمانی سهیم بود و یک ورزشکار قمی همراه با تیم ملی والیبال نشسته عنوان قهرمانی آسیا را در تایلند به دست آورد. وی افزود: حسین گلستانی […]

    تصاحب عنوان ارزشمندترین بازیکن آسیا توسط والیبالیست قمی – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    محمد پیروزمنش در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: تیم ملی والیبال نشسته ایران در حالی بار دیگر قهرمانی آسیا را جشن گرفت که ورزش قم در این قهرمانی سهیم بود و یک ورزشکار قمی همراه با تیم ملی والیبال نشسته عنوان قهرمانی آسیا را در تایلند به دست آورد.

    وی افزود: حسین گلستانی ملی پوش قمی تیم ملی والیبال نشسته ایران در مسابقات قهرمانی آسیا موفق شد همراه با این تیم قهرمان شود و یک طلای دیگر را به مجموعه افتخارات فراوان خود طی سال‌های گذشته بیفزاید. همچنین وی از سوی کمیته فنی مسابقات به عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات قهرمانی آسیا نیز معرفی شد.

    رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم گفت: گلستانی یکی از ارکان موفقیت تیم ملی در تایلند و به تیم ملی کمک کرد تا در هر ۷ مسابقه خود در این مسابقات پیروز شود و به قهرمانی قابل پیش بینی برسد به طوری که این قهرمانی با توجه به اینکه ایران قدرتمندترین تیم والیبال نشسته جهان است شگفت انگیز نبود.

    پیروزمنش بیان داشت: حسین گلستانی پس از اینکه مدال طلای بازی‌های پارالمپیک ریو در سال ۲۰۱۶ و مدال طلای بازی‌های پارا آسیایی اینچئون در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ را کسب کرده است اکنون یک طلای آسیایی دیگر را نیز به موفقیت‌های خود افزوده است.

    وی عنوان کرد: امیدواریم که حضور گلستانی در تیم ملی که در سال‌های اخیر تداوم داشته همچنان تا بازی‌های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ و بازی‌های پارا آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ چین نیز ادامه پیدا کند و البته گلستانی این توان و ظرفیت را دارد که حتی تا پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس نیز در تیم ملی حضور داشته باشد و افتخارات را از آن خود کند.

    رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم در مورد وضعیت تیم والیبال نشسته قم در لیگ گفت: فعالیت ما در لیگ والیبال نشسته چه در لیگ برتر و چه در دسته اول ارتباط مستقیم با منابع تأمین اعتبار ما دارد و اگر بتوانیم حامی مالی قابل قبولی جذب کنیم در لیگ حضور خواهیم داشت.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.