×
×

تصفیه روزانه ۱۸۰ هزار لیتر آب در تصفیه‌خانه آرامستان بهشت معصومه

  • کد نوشته: 22754
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، عبدالحمید وکیلی در پنجمین نشست کمیته آرامستان های کلانشهرهای کشور که در تالار همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به شاخصه‌های آرامستان بهشت معصومه (س) اظهار کرد: بخشی از این آرامستان به گلزار شهدا اختصاص دارد که شهدای بسیاری در این مکان مدفون هستند. وی با […]

    تصفیه روزانه ۱۸۰ هزار لیتر آب در تصفیه‌خانه آرامستان بهشت معصومه
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، عبدالحمید وکیلی در پنجمین نشست کمیته آرامستان های کلانشهرهای کشور که در تالار همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به شاخصه‌های آرامستان بهشت معصومه (س) اظهار کرد: بخشی از این آرامستان به گلزار شهدا اختصاص دارد که شهدای بسیاری در این مکان مدفون هستند.

    وی با بیان اینکه گلزارشهدای بهشت معصومه (س) میزبان قبور شهدای انقلاب، شهدای گمنام دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است، تصریح کرد: در این گلزار ۲۱ شهید انقلاب، ۳۹۶ شهید مدافع حرم از کشورهای ایران، بحرین، افغانستان، پاکستان و هند مدفون هستند.

    مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری قم افزود: گلزار شهدای بهشت معصومه (س) یکی از بزرگ‌ترین گلزارهای شهدای کشور محسوب می‌شود.

    وی عملکرد فنی اجرایی سازمان بهشت معصومه را در قم مورد توجه قرار داد و بیان کرد: احداث و بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب آرامستان از جمله اقداماتی است که صورت گرفته و با بهره برداری از این تصفیه خانه به صورت روزانه ۱۸۰ هزار لیتر آب برای استفاده در فضای سبز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    وکیلی اضافه کرد: اجرای شبکه فاضلاب در محوطه سازمان بهشت معصومه به طول ۳هزار و ۳۰۰ متر از دیگر اقداماتی است که در سازمان بهشت معصومه صورت گرفته است.

    انتهای پیام/۷۸۰۲۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.