به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، روح‌الله امراللهی در پنجاه و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر شهر قم که در سالن نشست ها ساختمان شهید باکری برگزار شد، گفت: پروانه دار کردن خودروهای حمل بار به‌زودی در شهر شهر قم اجرایی می‌شود. وی با […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، روح‌الله امراللهی در پنجاه و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر شهر قم که در سالن نشست ها ساختمان شهید باکری برگزار شد، گفت: پروانه دار کردن خودروهای حمل بار به‌زودی در شهر شهر قم اجرایی می‌شود.

وی با اهتمام بر مخالفت شورای شهر شهر قم با افزایش نرخ در پارکینگ‌های روباز اضافه کرد: واقعیت این بوده که در این پارکینگ‌ها خدمات چندان به شهروندان عرضه نمی‌شود و برای همین نیز با افزایش تعرفه در این پارکینگ‌ها مخالفت به‌عمل‌آمده هست.

عضو شورای شهر شهر قم با اشاره به اخذ مجوز افزایش تعرفه بهای خدمات توقف خودرو در پارکینگ‌های مسقف و روباز سطح شهر ابراز کرد: تعرفه پارکینگ در شهر شهر قم در دو سال گذشته شاهد هیچ‌گونه افزایشی نبوده هست،  پیشنهاد شهرداری در زمینهٔ تعرفه پارکینگ برای  3 ساعت اول ۱۵۰۰ تومان و برای هر ساعت زیادتر ۷۰۰ تومان بوده هست.

امراللهی با بیان اخذ مجوز افزایش تعرفه بهای خدمات توقف خودرو در پارکینگ‌های مسقف و روباز سطح شهر تصریح کرد: افزایش تعرفه پارکینگ در شهر شهر قم  به ازای دو ساعت اول ۱۵۰۰ تومان و برای هر ساعت اضافه نیز ۵۰۰ تومان در نظر گرفته‌شده هست.

عضو شورای شهر شهر قم با اهتمام بر مجوز افزایش تعرفه بهای خدمات توقف خودرو در پارکینگ‌های مسقف و روباز سطح شهر گفته بود: در پارکینگ‌های روباز شاهد هیچ‌گونه افزایش تعرفه نخواهیم بود و تعرفه‌های پارسال سال کنونی نیز ثابت باقی می‌مانند.

وی مجوز افزایش تعرفه بهای خدمات توقف خودرو در پارکینگ‌های مسقف و روباز سطح شهر را مورد توجه قرار داد و گفت: قیمتی که در کمیسیون عمران درباره تعرفه پارکینگ‌ها در نظر گرفته‌شده با نگاه کمتر از افزایش ده‌درصدی بوده تا در تیم تنظیم بازار مورد اشکال قرار نگیرد و قابل انطباق با موازین کمیته انطباق باشد.

عضو شورای شهر با اهتمام بر اخذ مجوز دریافت بهای خدمات کدهای حمل‌ونقل بار در سطح شهر و حومه گفته بود: پروانه دار کردن نیسان مکررا برای کنترل بهتر  و مسائل امنیتی در شورای شهر تمام کلان‌شهرهای کشور در دست پیگیری هست.

امراللهی با اهتمام بر لزوم پروانه دار شدن خودروهای حمل و بار در شهر شهر قم ابراز کرد: تمام مجموعه‌هایی که در حوزه حمل‌ونقل بار مشغول فعالیت می باشند باید پروانه دار شده و برای حمل بار نیز بارنامه‌های لازم را بگیرند.

وی با اشاره به اخذ مجوز دریافت بهای خدمات کدهای حمل‌ونقل بار در سطح شهر و حومه تصریح نمود: تکمیل پروانه‌های حمل بار قدم نخستی بوده که در زمینهٔ دریافت بهای خدمات کدهای حمل‌ونقل در سطح شهر و حومه مورد توجه هست که در این زمینه نیز هسته مرکزی شهر از حساسیت بیشتری بهره مند هست.