به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از لرستان، در جلسه ای که جمعه، ۲۶ مرداد با حضور مجید دریکوند، ریاست اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان، عزت‌الله گوشه‌ای، مدیر مؤسسه قرآنی یوسف نبی(ع) خرم‌آباد و مربیان مرکز محافظت مجازی لرستان در اداره اوقاف خرم‎آباد برگزار شد، کارکرد این مرکز قرآنی […]

تعلیم مجازی محافظت قرآن به 190 نفر در لرستان

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از لرستان، در جلسه ای که جمعه، ۲۶ مرداد با حضور مجید دریکوند، ریاست اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان، عزت‌الله گوشه‌ای، مدیر مؤسسه قرآنی یوسف نبی(ع) خرم‌آباد و مربیان مرکز محافظت مجازی لرستان در اداره اوقاف خرم‎آباد برگزار شد، کارکرد این مرکز قرآنی مورد ارزیابی جای گرفت.
نیلوفر سپهوند، مسئول مرکز مجازی محافظت قرآن کریم استان لرستان در این نشست، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۱۹۰ نفر از قرآن‌آموزان در این مرکز به‌صورت مجازی مشغول یادگیری محافظت قرآن‌کریم می باشند و آمادگی داریم که اشخاص دیگری که علاقمند به محافظت قرآن بوده را در این دوره ثبت‌نام کنیم.
وی اضافه کرد: تلاش‌های اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در ارتباط با اعزام مربیان به مرکز راهبردی شهر قم برای تعلیم مربیان مرکز مجازی بسیار مؤثر بوده و تربیت مربیان محافظت به‌صورت حضوری نیز می‌تواند به کیفیت مطلوب کلاس‌ها کمک نماید.
این حافظ کل قرآن‌کریم لرستانی در ادامه به مشارکت خوب اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه لرستان اشاره نمود و اضافه کرد: با کمک اوقاف در صدد هستیم افرادی‌که علاقمند به محافظت قرآن به‌صورت مجازی در سراسر استان بوده را ثبت‌نام کرده و آموزش‍‌های لازم در راستای محافظت قرآن را به آن‌ها تعلیم دهیم.

وی اضافه کرد: مربیان این مرکز با دلسوزی و علاقه زیاد به تعلیم محافظت قرآن‌آموزان می‌پردازند که می‎طلبد این مربیان قرآنی از جانب اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان پشتیبانی گردند.
در ادامه این نشست، مجید دریکوند، ریاست اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از زحمات مربیان مرکز مجازی تشکر نمود و اظهار کرد: مرکز مجازی محافظت قرآن استان با تعلیم ۱۹۰ نفر حافظ نشان داده که بسیار فعال بوده و امید هست بتوانیم در راستای مالی به این مرکز توجه زیادتر کنیم.

انتهای پیام