×
×

تعلیم های لازم در راستای مهارت های زندگی در صدربرنامه ها قرار گیرد

  • کد نوشته: 8397
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله غیاث الدین طه محمدی شامگاه شنبه در شورای فرهنگ عمومی استان همدان با بیان اینکه حضرت علی (ع) در وصیت نامه خود با قسم جلاله حسنین (ع) را به اصلاح ذات البین سفارش می کنند، اظهار کرد: بر طبق فرمایش امیرالمومنین(ع) ثواب اصلاح […]

    تعلیم های لازم در راستای مهارت های زندگی در صدربرنامه ها قرار گیرد
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله غیاث الدین طه محمدی شامگاه شنبه در شورای فرهنگ عمومی استان همدان با بیان اینکه حضرت علی (ع) در وصیت نامه خود با قسم جلاله حسنین (ع) را به اصلاح ذات البین سفارش می کنند، اظهار کرد: بر طبق فرمایش امیرالمومنین(ع) ثواب اصلاح ذات البین از هر نماز و روزه ای بیشتراست.

    آیت الله محمدی با بیان اینکه بر طبق گفته مسئولین امنیتی زیادتر اشخاص همکاری کننده در اغتشاشات اشخاص بریده از خانواده و بی پناه بوده اند، اظهار کرد: به طور مستمر بر اصلاح ذات البین تاکید شده هست.

    وی با تاکید براینکه گاهی آشتی دادن یک زن و شوهر یا برطرف مشکلات خانواده ای در راستای از هم نپاشیدن، اثرها اجتماعی بسیار مثبتی دارد، عنوان نمود: در جامعه کنونی زیادی از دخترهای و پسران مدارک دانشگاهی دارند اما بدون تعلیم های لازم در راستای مهارت های زندگی می باشند.

    آیت الله محمدی با بیان اینکه ناآشنایی جوانان با آیین همسرداری و نبود پشتوانه های معنوی در نحوه رابطه و مدیریت مشکلات علت شده کوچکترین مشکلی زندگی را به سمت فروپاشی ببرد، اظهار کرد: باید نسبت به حل مشکلات و مسائل جامعه توجه جدی داشت.

    امام جمعه همدان با بیان اینکه آموزش های لازم در راستای مهارت های زندگی برای جوانان جامعه در صدربرنامه ها قرار گیرد چراکه اگر ملتی در راستای حل مشکلات برادرهای و خواهران دینی خود همت نکند بستر را برای بروز عارضه ها و نفوذ دشمن فراهم می آورد، اظهار کرد: این عارضه دامان همه را خواهد گرفت.

    آیت الله محمدی با تاکید بر اینکه همه باید با ابزارها در اختیار و نیت ها خیرخواهانه در برطرف مشکلات دیگران بکوشیم، اظهار کرد: ۴۵۰ مورد پرونده طلاق توسط بنیاد صیانت از خانواده به صلح و سازش منتج شده و کاری با ارزش هست.

    وی با تاکید براینکه گاه رهایی یک نفر معادل رهایی یک جامعه هست، اضافه کرد: فعالیت خیرین ازدواج باید با فعالیت خیرین صیانت از ازدواج همگام گردد چون که اگر ازدواج صورت گیرد اما به طلاق منتهی گردد نتیجه بخش نخواهد بود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.