به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از محور خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حلقه معارفی «تحولات جهانی در عصر ظهور» به همت واحد مراسم و محافل امور فرهنگی خواهران در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود. طبق این گزارش حلقه معارفی «تحولات جهانی در عصر ظهور» با حضور کارشناسان مجرب به ارزیابی و آنالیز شرایط […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از محور خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حلقه معارفی «تحولات جهانی در عصر ظهور» به همت واحد مراسم و محافل امور فرهنگی خواهران در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

طبق این گزارش حلقه معارفی «تحولات جهانی در عصر ظهور» با حضور کارشناسان مجرب به ارزیابی و آنالیز شرایط زمانی و الگوی تشکیل حکومت پیش از ظهور، تصریح شرایط جهانی با محوریت موضوعات فردی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی پیش از ظهور، شرایط و ویژگی‌های جهان در زمان ظهور و شرایط جهانی پس از ظهور پرداخته می‌شود.

گفتنی هست، این حلقه معارفی هر هفته عصر روزهای یکشنبه در رواق حضرت خدیجه(سلام‌الله علیها) برای زنان برپا و کارشناس دوره جاری این حلقه معارفی خانم حقانی هست.

علاوه بر این برنامه‌های ختم‌های همه روزه نیز در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها در نوبت صبح و عصر برای زنان در حال برپایی هست.

مریم بشیری

انتهای پیام