رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان قم با بیان اینکه دولت یازدهم دولت حرف و دولت خسته است گفت: با توجه به ناکارآمدی دولت امیدواریم پایان دولت حرف و شروع دولت کار باشد.

محمود مسگری صبح امروز در نشست خبری که در دفتر خبرگزاری تسنیم برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه کشور ما از همه لحاظ مورد هجمه قرارگرفته است ولی به‌خوبی توانسته نقش خود را ایفا کند و به یکی از کشورهای امن جهان تبدیل شود.

وی افزود: با توجه به عدم ناکارآمدی دولت امیدواریم پایان دولت حرف و شروع دولت کار باشد و در این فضا باید دولت فعلی را نقد کرد و این سؤال را از آقای جهانگیری پرسید که اگر وضعیت فعلی خوب است چرا در مناظرات حاضر شده‌اید و اگر وضعیت فعلی خوب نیست چرا از دولت دفاع می‌کنید؟

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان قم عنوان کرد: به دلیل اینکه قالیباف کارنامه خوبی در ۸ سال دفاع مقدس، قرارگاه خاتم‌الانبیا، فرماندهی نیروی انتظامی و مدیریت ۱۲ ساله در شهرداری داشتند و با توجه به بی‌میلی‌های دولت، وی کارهای خوب و بزرگی را در شهرداری انجام دادند.

وی بابیان اینکه در بحث اصل ۴۴ قانون اساسی قرار است قالیباف از نهایت پتانسیل مردم استفاده کند، تصریح کرد: این درست است که حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابراهیم رئیسی و قالیباف در یک جبهه و یک گفتمان حضور دارند اما در کنار هم تا آخرین لحظه فعالیت می‌کنند.

مسگری بیان کرد: امیدواریم باهمت و تلاش مدیران جوان با عملیات و سازندگی‌هایی که انجام می‌شود بحث ناکارآمدی از بین برود.

وی بابیان اینکه با کارشناسی‌های انجام‌گرفته مشخص‌شده که مردم دنبال جمله “ما می‌توانیم” هستند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با یک مدیریت جهادی بتوانیم کارهای خوبی را که نیاز مردم است انجام دهیم.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان قم گفت: با توجه به مناظره‌های انجام‌شده امید است روزبه‌روز از سوی مردم بر رأی‌ها اضافه شود.

وی با اشاره به اینکه قالیباف برعکس افرادی که شعار می‌دهند فردی عملگراست ابراز کرد: اگر وعده‌ای درباره اشتغال و استفاده از پتانسیل‌های داخلی داده می‌شود به خاطر کارنامه گذشته و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده است چراکه تغییر وضعیت موجود در این دولت امکان‌پذیر نیست و این دولت خسته‌تر از این حرف‌هاست که بتواند کار مثبتی انجام دهد.

مسگری با تأکید بر اینکه آن افرادی که ۹ ماه دولت را در خطر قرار دادند اکنون عضو دولت هستند خاطرنشان کرد: با کمترین هزینه می‌شود بیشترین شغل را مانند رستوران بین‌راهی قم که با ۲٫۴ میلیارد تومان ۱۳۶ نوع شغل ایجادشده است را انجام داد.

وی تصریح کرد: دولت در بحث‌های اجتماعی در تهران کارهای آن‌چنانی انجام نداده است اما در فضای شهرداری خدمات بسیار زیادی صورت گرفته است، همچنین در مناظره دولت عنوان کرد که به خانواده‌های معلول کمک کرده اما اگر مشاهده کنیم می‌بینیم که هنوز خانواده‌های معلولی وجود دارد که از هیچ نوع کمکی از دولت برخوردار نشده‌اند.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان قم با اشاره به اینکه کشور نیاز به یک مدیرت جهادی دارد، عنوان کرد: با توجه به دغدغه‌های مردم و انتظارات مقام معظم رهبری امید بود که کشور از خلائی که در آن وجود دارد بیرون بیاید اما متأسفانه این‌طور نشد بنابراین مردم هنوز آن خلأ ایجادشده را احساس می‌کنند بنابراین به یک مدیریت جهادی قوی نیازمند هستیم.