مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم از مسدود شدن تقاطع خضر نبی با بلوار آیت‌الله بروجردی برای انجام عملیات فاز دو بلوار آیت‌الله بروجردی خبر داد.

به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با بیان اینکه پروژه آیت‌الله بروجردی از سه فاز تشکیل شده است، اظهار کرد: فاز اول پروژه حدفاصل انسجام تا میدان نماز را شامل می‌شود و فاز سوم آن حدفاصل شهرک قدس تا پردیسان است که پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی دارد.

وی خاطرنشان کرد:‌ فاز دوم پروژه آیت‌الله بروجردی در میدان نماز تا شهرک قدس واقع شده که طول تقریبی ۲ هزار و ۶۰۰ متر و عرض ۷۰ متر را دارا است.

وی با بیان اینکه فاز دوم پروژه آیت‌الله بروجردی حدفاصل میدان نماز واقع در انتهای بلوار کریمی تا شهرک قدس را دربرمی‌گیرد، گفت: اکنون این پروژه دارای پیشرفت فیزیکی بالغ بر ۹۰ درصد است و بر اساس برنامه زمان‌بندی شهرداری در اولویت کار است که این پروژه را تا پایان سال به بهره‌برداری برساند.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: لازمه پیشرفت پروژه این است که تقاطع خضر با بلوار آیت‌الله بروجردی مسدود شود تا در یک فرصت یک هفته‌ای کل عملیات خاکبرداری، زیرسازی، روسازی بتنی، آسفالت و روشنایی انجام شود.

حلوایی‌زاده یادآور شد: ‌با توجه به اخذ تأییدیه از شورای ترافیک هماهنگی با مناطق چهار و پنج این مسیر تا پایان مدت بهره‌برداری از فاز دو یعنی ۲۵ اسفند امسال مسدود خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند از مسیرهای جایگزین مانند بلوار ولیعصر(عج) در شهرک قدس، بلوار آوینی و بلوار کریمی استفاده کنند.