استاندار قم گفت: باید هم امنیت و هم احساس امنیت را برای مردم به وجود آورد، این احساس امنیت است که امنیت را در جامعه به وجود می‌آورد، من در طول یک سال اخیر نارضایتی در خصوص بحث امنیت را از سوی مردم استان قم مشاهده نکردم. به گزارش شهرکریمه ،مهدی صادقی پیش از ظهر […]

استاندار قم گفت: باید هم امنیت و هم احساس امنیت را برای مردم به وجود آورد، این احساس امنیت است که امنیت را در جامعه به وجود می‌آورد، من در طول یک سال اخیر نارضایتی در خصوص بحث امنیت را از سوی مردم استان قم مشاهده نکردم.

به گزارش شهرکریمه ،مهدی صادقی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پلیس آگاهی استان قم در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت بحث امنیت اظهار کرد: برای همه روشن است که مساله امنیت چه جایگاهی دارد، اگر امنیت در یک جامعه‌ای وجود نداشته باشد، هیچ کاری در آنجا صورت نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: باید هم امنیت و هم احساس امنیت را برای مردم به وجود آورد، این احساس امنیت است که امنیت را در جامعه به وجود می‌آورد، من در طول یک سال اخیر نارضایتی در خصوص بحث امنیت را از سوی مردم استان قم مشاهده نکردم.

استاندار قم در خصوص تلاش نیروهای انتظامی تصریح کرد: هماهنگی، همدلی و هم‌افزایی در مجموعه پلیس وجود دارد، اقدامات پلیس اثر پیشگیرانه دارد، یعنی نیروهای پلیس با اقداماتی که در مقابله با مجرمان انجام می‌دهند، از جرم‌های بعدی هم پیشگیری می‌کنند.

وی با اشاره به خدمات پلیس استان قم اظهار کرد: من از مجموعه اقدامات پلیس استان رضایت دارم، مردم بعد از خداوند چشم امیدشان به شما نیروهای پلیس است، مردم وقتی پلیس را می‌بینند، احساس آرامش می‌کنند و این لطف خداست که شما احساس آرامش را در مردم به وجود می‌آورید.

صادقی ادامه داد: به سردار مجتبایی تبریک می‌گویم که با یک فرماندهی خوب، انسجام را در مجموعه نیروی انتظامی به وجود آورده است. در همه بخش‌های نیروی انتظامی انسجام را می‌بینیم، در طول یک سال اخیر روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم، اما نیروی انتظامی استان قم به دنبال چنین باوری توانست که در انجام تعهدات خودش موفق باشد.

وی در خصوص نقش نیروی انتظامی تصریح کرد: افتخار می‌کنم که جزئی از مجموعه انتظامی باشم تا در بحث امنیت اجتماعی نقشی ایفا کنم و مردم احساس آرامش داشته باشند.

منبع: فارس