×
×

تقسیم امتیازات نمایندگان قم در لیگ‌های پایه فوتبال کشور – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 22044
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، فوتبال قم امسال در لیگ‌های پایه کشور ۳ تیم دارد که یک تیم در لیگ دسته اول امید، یک تیم در لیگ دسته اول جوانان و یک تیم در لیگ برتر نوجوانان با حریفان رقابت می‌کنند. در لیگ برتر نوجوانان کشور، تیم فوتبال افشید قم در دیداری خارج از خانه […]

    تقسیم امتیازات نمایندگان قم در لیگ‌های پایه فوتبال کشور – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش
    خبرنگار شهرکریمه، فوتبال قم امسال در لیگ‌های پایه کشور ۳ تیم دارد که یک تیم در لیگ دسته اول امید، یک تیم در لیگ دسته اول جوانان و یک تیم در لیگ برتر نوجوانان با حریفان رقابت می‌کنند.

    در لیگ برتر نوجوانان کشور، تیم فوتبال افشید قم در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم شهرداری رشت رفت و برابر این تیم به تساوی ۲ بر ۲ رسید تا بار دیگر در این رقابت‌ها به تساوی برسد و فرصت پیروزی را در دقایق پایانی از دست بدهد.

    تیم افشید قم در رقابت‌های این فصل پرتساوی ترین تیم محسوب می‌شود و با وجود این که به آسانی شکست نمی‌خورد اما تساوی‌های پی در پی این تیم را از جمع مدعیان صعود از مرحله گروهی لیگ برتر نوجوانان دور کرده است.

    در رده سنی جوانان، تیم دیگری به نام افشید قم در مسابقات دسته اول کشور حضور دارد که روز جمعه در یک دیدار خارج از خانه برابر تیم پدیده کرمانشاه به تساوی بدون گل رسید. در این بازی جذاب افشید موقعیت‌هایی برای پیروزی داشت اما از آن‌ها بهره لازم را نبرد.

    در رده سنی امید، تیم فوتبال مهام پلیمر قم روز جمعه میهمان تیم خیبر خرم آباد بود که در پایان برابر این تیم به تساوی ۲ بر ۲ رسید تا بدین ترتیب هر ۳ نماینده فوتبال قم در لیگ‌های پایه این هفته در خارج از خانه به میدان بروند و همگی نیز با تساوی کار خود را خاتمه دهند.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.