×
×

تلاش مدافعین حرم برای دفاع از اعتبار کشتی قم

  • کد نوشته: 21272
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، دیدارهای مرحله مقدماتی فصل ۱۳۹۸ لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور امروز در حالی به پایان می‌رود که برای تیم شهدای مدافع حرم قم چیزی برای دفاع باقی نمانده و این تیم برای حفظ اعتبار و جایگاه خود در کشتی ایران برابر رقبا به روی تشک می‌رود. […]

    تلاش مدافعین حرم برای دفاع از اعتبار کشتی قم
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، دیدارهای مرحله مقدماتی فصل ۱۳۹۸ لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور امروز در حالی به پایان می‌رود که برای تیم شهدای مدافع حرم قم چیزی برای دفاع باقی نمانده و این تیم برای حفظ اعتبار و جایگاه خود در کشتی ایران برابر رقبا به روی تشک می‌رود.

    تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی در لیگ برتر ایران داشت اما امسال به واسطه اینکه از نظر مالی با مشکلات عدیده‌ دست به گریبان بود و نتوانست چهره‌های سرشناس بومی این رشته را حفظ کند، ناگزیر تصمیم به استفاده از کشتی‌گیران کم‌تجربه رده‌های پایه گرفت تا عملکرد ضعیفی در مرحله مقدماتی داشته باشد.

    کشتی‌گیران تیم شهدای مدافع حرم قم در مرحله مقدماتی مسابقات این فصل لی گبرتر کشتی فرنگی با تیم‌های بازار بزرگ ایران، هیأت‌ خراسان‌جنوبی و هیأت‌ سیرجان هم‌گروه هستند ولی از نظر توان مالی ضعیف‌ترین تیم گروه خود محسوب می‌شوند و مقابل هر سه رقیب خود نیز طعم تلخ شکست را چشیده‌اند.

    این تیم در سه مسابقه نیم‌فصل نخست و یک بازی از دور برگشت مجموعا چهار باخت به حریفان خود داده و هم اکنون آخرین و ضعیف‌ترین تیم جدول است و امروز در حالی برای انجام دیدارهای باقی مانده دور برگشت به روی تشک می‌رود که هیچ یک از کارشناسان کشتی بختی برای پیروزی این تیم در نظر نگرفته‌اند.

    مسابقات هفته‌های دوم و سوم از دور برگشت فصل ۱۳۹۸ لیگ برتر کشتی فرنگی امروز برگزار می‌شود و تیم شهدای مدافع حرم قم که راهی شهر سیرجان شده امروز از گروه نخست مقدماتی ابتدا برابر تیم بازار بزرگ ایران قرار می‌گیرد و سپس در مقابل تیم هیأت‌ کشتی سیرجان صف‌آرایی می‌کند.

    در رویارویی تیم شهدای مدافع حرم قم با تیم‌های بازار بزرگ ایران و هیأت‌ سیرجان، سرپرست مسابقه اصغر رامبد از تهران است، ناظر سازمان لیگ محمدجواد یزدانی‌نیا از کرمان، سرپرست فنی ابراهیم کریمی داور درجه یک بین‌المللی از آذربایجان‌غربی و داوران بین‌المللی شامل بهروز هندی‌جانی از خوزستان، بهروز رضاپور و محمد مارزی از هرمزگان، حمیدرضا عابدی از سیستان و بلوچستان و مهدی صدوقی از اصفهان است.

    انتهای پیام / ۷۸۰۰۲

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.