استاندار قم با اشاره به ضرورت تلاش همه ی گروه های سیاسی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات اظهار داشت : مسئولان باید ضمن تلاش برای ایجاد وحدت در بین مردم، دغدغه های واقعی شهروندان را پیگیری کنند.

به گزارش شهرکریمه ،سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه شورای معاونین استانداری قم طی سخنانی با اشاره به هدف گذاری دولت برای توسعه ی خدمت به مردم اظهار داشت: این امر تنها در سایه ی تلاش مدیران مسیر خواهد شد.

استاندار قم فعال نمودن بخش خصوصی را از مهمترین دغدغه های مسئولین کشور و استان در زمینه ی رونق اقتصادی عنوان کرد و افزود: پیگیری مسئولان برای برون سپاری، کاهش تصدی گری دولت و تسهیل در اجرای قوانین به نفع بخش خصوصی از جمله مسائلی هستند که باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرند.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و تصریح کرد: همه ی مسئولان و اقشار سیاسی در چارچوب قانون در زمینه ی افزایش مشارکت مردم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه اختلاف نظرهای سیاسی و نیز وجود احزاب با دیدگاه های متفاوت بستر رقابت و به تبع آن رشد کشور را فراهم می کند خاطرنشان کرد: این اختلاف نظرها باید در نهایت به وحدت منجر شود.

صادقی با اشاره به اهمیت حاکمیت آرامش امنیتی، اجتماعی و سیاسی برای تمرکزبخشی به فعالیت های دولت برای پیگیری دغدغه های واقعی مردم بیان داشت: همه باید برای حفظ این آرامش و جلوگیری از تشنج خصوصا در بین مردم تلاش کنند و از پررنگ کردن اختلافات خودداری نمایند.