نایب‌رئیس شورای عالی استان‌ها وظیفه شورای شهر و شهرداری را قبل از نگاه به وظایف قانونی داشتن دغدغه فرهنگی دانست و گفت: باید در کنار افتتاح هر پروژه‌ای پیوست فرهنگی نیز موردتوجه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش شهرکریمه احمدی با بیان اینکه ما به‌عنوان خادمان در شورای شهر قم آماده خدمت‌رسانی به مردم هستیم، اظهار داشت: به‌صورت دائمی آماده بهره گرفتن از پیشنهادات و نظرات مردم در شورای شهر هستیم و ۲۴ ساعته با همکاران خود در شورای شهر تلاش می‌کنیم که مشکلات مردم را حل کنیم.

وی با بیان اینکه مردم هرگونه انتقاد و پیشنهادی دارند را به شورای شهر انتقال داده و ما نیز سعی در رفع مشکلات آن‌ها هستیم، افزود: شورای شهر قم آماده حل مشکلات شهر قم به‌ویژه منطقه پردیسان قم است.

نایب‌رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اقداماتی که در منطقه پردیسان قم در حال انجام است، گفت: یکی از این اقدامات بسیار ارزنده این است که توازن خدمات مطابق با مناطق مختلف شهر در منطقه پردیسان قم نیز صورت گیرد.

احمدی با بیان کارهای صورت گرفته فرهنگی در مناطق مختلف شهر قم ابراز کرد: متأسفانه در شهر و مناطق قم با معضلات فرهنگی مواجه هستیم و این معضلات حل نمی‌شود مگر اینکه مردم در حل این معضلات کمک کنند تا بتوانیم با این معضلات مبارزه کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه بنده نایب‌رئیس شورای عالی استان‌ها هستم نخستین نکته‌ای که نمایندگان مختلف استان‌ها به من گفتند این بود که امید ما به سمت قم است و چشم امید ما به سمت این شهر است.

نایب‌رئیس شورای عالی استان‌ها ابراز کرد: با جلسات متعددی که با مسئولان شهر قم داشتیم به این نتیجه رسیده‌ایم که اگر شهروندان دست‌به‌دست هم ندهند، در آینده معضلات غیرقابل‌کنترل گریبان گیر شهر قم خواهد شد بنابراین باید حل مشکلات را از مناطق مختلف شروع کنیم تا بتوانیم معضلات را حل کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید مفاهیم دینی و سبک زندگی در راستای منویات مقام معظم رهبری باشد، تصریح کرد: استان قم به‌عنوان الگویی برای سایر استان‌ها باید هم خود الگو باشد و هم بتواند الگوسازی کند چراکه با پر رنگ شدن مفاهیم دینی در میان خانواده‌ها جامعه‌ای سالم خواهیم داشت.

احمدی وظیفه شورای شهر و شهرداری را قبل از نگاه به وظایف قانونی داشتن دغدغه فرهنگی دانست و عنوان کرد: باید در کنار افتتاح هر پروژه‌ای پیوست فرهنگی نیز موردتوجه مسئولان قرار گیرد و اعضای شورای شهر باید بر موضوع پیوست فرهنگی پروژه‌ها و اقدامات تاکید داشته و پیگیر باشند.