×
×

تمبر ملی اولین کنگره شهدای جوان مدافع حرم کشور رونمایی می شود

  • کد نوشته: 9553
  • دبیر نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم کشور گفت: تمبر ملی اولین کنگره شهدای جوان مدافع حرم کشور و دو کتاب تخصصی در حوزه شهدای مدافع حرم و همچنین پوستر جشنواره فرهنگی هنری در نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم کشور رونمایی می شود.

    تمبر ملی اولین کنگره شهدای جوان مدافع حرم کشور رونمایی می شود
  • علیرضا امیدواریان در گفتگو با خبرنگاران در خصوص نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم کشور اظهار کرد: نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم علاوه بر پاسداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و تجلیل از خانواده‌های معظم ایشان، افتتاحیه جشنواره فرهنگی هنری جوانان مدافع حرم نیز می باشد.
    دبیر نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم کشور افزود: دوستان می توانند آثار خود را در فضاهای فرهنگی هنری همچون فیلم، مستند، پویانمایی، تله فیلم و همچنین در حوزه شعر، کتاب، داستان، مقاله، خاطره را به دبیرخانه ارسال کنند.
    وی ادامه داد: همچنین می توانند کارهای گرافیکی نظیر پوستر، عکس، طرح های گرافیکی و نمایشگاهی خود را ارسال کنند. در جشن ۴۰ سالگی انقلاب از آنها تقدیر به عمل آمده و به آثار برجسته نیز هدایایی اهدا می گردد.
    امیداوریان بیان کرد: همچنین در این همایش از تمبر ملی اولین کنگره شهدای جوان مدافع حرم کشور و دو کتاب تخصصی در حوزه شهدای مدافع حرم و همچنین پوستر جشنواره فرهنگی هنری رونمایی می شود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.