[ad_1] به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی با اشاره به اینکه وضعیت بهداشتی استان و مراکز آموزشی از سوی مسئولان مربوطه پیگیری و رصد می‌شود، گفت: تاکنون در جامعه الزهرا (س)هیچ مورد مشکوک به بیماری در بخش طلاب ایرانی و غیرایرانی گزارش نشده است. مدیر جامعه الزهرا افزود: برای رفع […]

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی با اشاره به اینکه وضعیت بهداشتی استان و مراکز آموزشی از سوی مسئولان مربوطه پیگیری و رصد می‌شود، گفت: تاکنون در جامعه الزهرا (س)هیچ مورد مشکوک به بیماری در بخش طلاب ایرانی و غیرایرانی گزارش نشده است.

مدیر جامعه الزهرا افزود: برای رفع نگرانی برخی خانواده‌ها تسهیلات ویژه‌ای برای طلاب در نظر گرفته‌ایم تا بتوانند از مرخصی خاص استفاده و برنامه های علمی و آموزشی خود را در کنار خانواده پیگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای طلاب بخش بین‌الملل هم با وجود اینکه همه تدابیر بهداشتی و پیشگیری آنان رعایت می شود برنامه‌های ویژه ای در نظر گرفته شده تا بتوانند از فرصت‌های پیش رو استفاده کنند.

مدیر جامعه الزهرا (س) افزود: بخش اداری این موسسه علمی تابع تصمیم مراجع ذیصلاح در استان است و در صورتی که از سوی مسئولان تدبیری برای نظام اداری اتخاذ شود در جامعه الزهرا (س)نیز اجرا می شود./۹۹۸/ج

[ad_2]