[ad_1] به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا در حالی در سال ۲۰۱۹ به میزبانی تایلند برگزار می‌شود که علاوه بر حضور تیم ملی بوکس ایران در این رقابت‌ها، جامعه بوکس ایران یک داور در این مسابقات دارد و این داور از بوکس قم انتخاب شده است. مجید عباس زاده داور ۳ ستاره بین […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا در حالی در سال ۲۰۱۹ به میزبانی تایلند برگزار می‌شود که علاوه بر حضور تیم ملی بوکس ایران در این رقابت‌ها، جامعه بوکس ایران یک داور در این مسابقات دارد و این داور از بوکس قم انتخاب شده است.

مجید عباس زاده داور ۳ ستاره بین المللی بوکس قم به‌عنوان داور مسابقات بوکس قهرمانی آسیا در تایلند انتخاب شد و عباس زاده تنها داور دعوت شده از ایران است تا بدین ترتیب عباس زاده چهره برجسته داوری استان قم در میان رشته‌های مختلف ورزشی لقب گیرد.

عباس زاده که مسئولیت ریاست هیئت بوکس استان قم را نیز در اختیار دارد پیش از این در رویدادهای مختلف بین المللی قضاوت کرده است و برای نخستین بار برای قضاوت در مسابقات قهرمانی آسیا فراخوانده شده است.

خبر دیگر از بوکس این است که علی مرادی سپهر بوکسور جوان استان قم در مسابقات بوکس بین المللی مکران که در چابهار برگزار شد توانست مدال برنز را به دست بیاورد. این بوکسور قمی یکی از گزینه‌های حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا بود که در نهایت راهی این مسابقات نشد اما یکی از امیدهای جدی بوکس قم برای حضور در تیم ملی در رویدادهای رسمی آتی بوکس آسیا است.

[ad_2]