×
×

توجه به بیانیه گام دوم انقلاب در همایش بازاندیشی آرای شهید مطهری – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 20346
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، محمد باقر خراسانی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص برگزاری همایش بین المللی بازاندیشی آرای شهید مطهری در مواجهه با مسائل امروز، بیان کرد: به مناسبت چهلمین سال شهادت شهید مطهری و صدمین سال تولد ایشان همایش بین المللی بازاندیشی آرای شهید مطهری با همکاری مراکز […]

    توجه به بیانیه گام دوم انقلاب در همایش بازاندیشی آرای شهید مطهری – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، محمد باقر خراسانی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص برگزاری همایش بین المللی بازاندیشی آرای شهید مطهری در مواجهه با مسائل امروز، بیان کرد: به مناسبت چهلمین سال شهادت شهید مطهری و صدمین سال تولد ایشان همایش بین المللی بازاندیشی آرای شهید مطهری با همکاری مراکز علمی، اجرایی و پژوهشی و غیره به خصوص حوزه علمیه و دانشگاه تهران و ۲۹ مرکز دیگر در حال برگزاری است.

    وی گفت: در این همایش محورهایی متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب نیز در نظر گرفته شده است.

    دبیر اجرای همایش بین المللی بازاندیشی آرای شهید مطهری با بیان اینکه دبیرخانه این همایش از ۲۱ تیرماه فراخوان خود را ارسال کرده است، افزود: کمیته علمی این همایش تشکیل شده و ۶ جلسه نیز داشته است.

    وی اظهار داشت: فراخوان همایش برای هزار مرکز علمی، فرهنگی، پژوهشی و آموزشی کشور ارسال شده و از برخی مقامات علمی نیز به صورت خصوصی دعوت به عمل آمده است.

    خراسانی گفت: پایگاه اطلاع رسانی همایش فعالیت خود را آغاز کرده است و محورهای فراخوان و نحوه دسترسی پژوهشگران نیز مشخص شده است.

    وی ابراز کرد: از نیمه دوم سال ۹۸ پیش همایش‌هایی در نقاط مختلف کشور برگزار و با توجه به شرایط اقتصادی از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای مراکز برای کاهش هزینه‌های همایش استفاده می‌شود.

    دبیر اجرای همایش بین المللی بازاندیشی آرای شهید مطهری گفت: ۳۱ مردادماه آخرین مهلت ارسال چکیده و ۳۰ آبان ماه مهلت ارسال اصل مقاله است.

    وی با بیان اینکه همایش بین المللی بازاندیشی آرای شهید مطهری اسفندماه امسال در تهران و قم برگزار می‌شود، افزود: ۳۱ مرکز در برگزاری این همایش همکاری می‌کنند و ۱۰۰ همایش بین المللی نیز در این زمینه در نظر گرفته شده است.

    وی بیان کرد: نرم افزار جامع آثار شهید مطهری به صورت رایگان در فضای مجازی ایجاد شده و قابل جستجو برای همگان است و مسابقاتی نیز بر اساس این نرم افزار طراحی شده است.

    خراسانی بیان کرد: از نیمه دوم برای آشنایی با اندیشه‌های شهید مطهری در فضای مجازی اقدامات گسترده‌ای انجام می‌شود.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.