به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا کاظم لو دیشب ۱۳ آذر در جمع طلاب حوزه علمیه خواهران فاطمیه قزوین، اظهار کرد: روحانیت همیشه در صف اول دفاع از حق و حقانیت بوده و هیچ‌گاه این قشر که سربازان امام زمان (عج) هستند، فاصله‌ای با مردم نداشته و نخواهند […]

توجه به ولایت گره‌گشای تمام امور جاری در کشور است

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا کاظم لو دیشب ۱۳ آذر در جمع طلاب حوزه علمیه خواهران فاطمیه قزوین، اظهار کرد: روحانیت همیشه در صف اول دفاع از حق و حقانیت بوده و هیچ‌گاه این قشر که سربازان امام زمان (عج) هستند، فاصله‌ای با مردم نداشته و نخواهند داشت.
حجت‌الاسلام کاظم لو افزود: همیشه حوزه‌های علمیه در میان مردم ساخته‌شده و هیچ‌گاه این رابطه با آحاد ملت و جوانان جدا نبوده هست.
استاد حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: روحانیت هیچ‌گاه منسوب به حزب و یا جناحی نبوده و همیشه حمایت کننده نظام اسلامی و مدافع ملت هست.
حجت‌الاسلام کاظم لو اظهار کرد: امروز روحانیت همیشه رابطه بیش‌ازپیش با مردم به‌خصوص نسل نوجوان و جوان داشته و توانسته به شبهات احکام دینی به‌خوبی جواب دهد.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین مطالعه زیادتر را وظیفه کلیدی روحانیت و طلاب حوزه‌های علمیه اعم از برادرهای و خواهران دانست و گفته بود: امروز در منابر، مساجد و یا بعضی از نشست ها زنان که به مناسبت‌های متفاوت برگزار می‌شود، خوب ترین مجال برای خواهران مبلغ و روحانیون ایجاد می‌کند تا بتوانند مطالب به‌روز و علمی را تقدیم مخاطب های خود کنند.

استاد حوزه علمیه قزوین خواهران مبلغ را به صبر و وقت گذاری برای امر تبلیغ پیشنهاد کرد و گفته بود: خواهران مبلغ، علم داشتن و وقت گذاشتن را اولویت کلیدی خود قرار داده تا بتواند در فضای واقعی شبهات را برطرف نماید.
حجت‌الاسلام کاظم لو علاوه بر این به تصریح اندیشه‌های رهبری در جامعه افزود: امروز تصریح اندیشه‌های امامین انقلاب اسلامی از ضروریات کلیدی جامعه روحانیت شمرده می‌شود، چراکه توجه به بیانات ولایت گره‌گشای تمام امور جاری در کشور هست.
وی اظهار کرد: روحانیت حوزه‌های علمیه باید خود را مکلف دانسته تا بتواند گفتمان امام و رهبری را بامطالعه بر روی مباحث شاخص و سرشناس، در جامعه اسلامی تصریح کند.

انتهای پیام