[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، رضا سیار ظهر سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قم که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، از وضعیت عرضه گوشت در استان قم احساس نارضایتی کرد. وی با بیان اینکه بر طبق تصمیم مسئولان استان قیمت مرغ باید نسبت به شهرهای اقماری و میدان بهمن تهران ۳۰۰ […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، رضا سیار ظهر سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قم که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، از وضعیت عرضه گوشت در استان قم احساس نارضایتی کرد.

وی با بیان اینکه بر طبق تصمیم مسئولان استان قیمت مرغ باید نسبت به شهرهای اقماری و میدان بهمن تهران ۳۰۰ تومان ارزان‌تر باشد گفت: در خصوص توزیع و فروش مرغ در قم اشکال اساسی وجود دارد که باید معلوم شود این اشکال در کشتارگاه است یا واحدهای عرضه.

فرماندار قم تصریح کرد: در مشکل گران‌فروشی مرغ نباید از عدالت خارج شد و باید به سهم و حق و حقوق کشتارگاه، مرغدار و مردم به یک اندازه توجه شود.

وی عنوان کرد: نباید از کنار این تفاوت قیمت مصوب که ۱۱,۵۰۰ تومان است با قیمت میدانی مرغ که ۱۴۰۰۰ هزارتومان است به آسانی عبور کرد.

سیار با اشاره به اینکه مرغ از شهرهای دیگر وارد قم می‌شود و ارزان‌تر از کشتارگاه به دست مردم می‌رسد افزود: جهاد کشاورزی و سازمان صمت قم ۱۵ روز مهلت‌دارند به این معضل رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه از ۲۵ اسفندماه ۱۶۰ تن گوشت و ۱۱۰ تن مرغ در قم توزیع می‌شود گفت: دستگاه‌های استانی همچنان نظارت‌های خود را برای مقابله با گرانفروشی ادامه دهند.

[ad_2]