[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، ضیا الشویلی بعد از ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران از فعالیت نیروهای مقاومت اسلامی حزب الله نجباء برای مقابله با کرونا در قم خبر داد و اظهار کرد: نجباء با هدف شکست اپیدمی کرونا در قم به یاری کادر درمان و بیماران شتافته است. وی با اشاره به برخی […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، ضیا الشویلی بعد از ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران از فعالیت نیروهای مقاومت اسلامی حزب الله نجباء برای مقابله با کرونا در قم خبر داد و اظهار کرد: نجباء با هدف شکست اپیدمی کرونا در قم به یاری کادر درمان و بیماران شتافته است.

وی با اشاره به برخی اقداماتی که با حضور نیروهای مقاومت اسلامی حزب الله نجباء در قم صورت گرفته است، بیان کرد: توزیع ۲ هزار بسته بهداشتی در مناطق کم برخوردار قم و ضد عفونی برخی معابر پرتردد از جمله اقدامات نیروهای مقاومت است.

مدیر بخش امور بین الملل جنبش مقاومت اسلامی حزب الله نجباء گفت: تهیه و توزیع هزار قطعه لباس برای کادر درمان نیز از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است که پس از آماده سازی در بیمارستان‌های قم توزیع می‌شود.

وی با اشاره به مناطقی که در چند روز گذشته توسط نیروهای مقاومت حزب الله نجباء ضد عفونی شده است، گفت: بلوار ساحلی، خیابان چهارمردان (انقلاب)، خیابان ارم و سایر نقاط پرتردد مرکزی قم به همت نیروهای مقاومت اسلامی حزب الله نجباء ضد عفونی شده است.

الشویلی با تأکید بر اینکه در روایات و آیات قرآن از عسل به عنوان خوراکی بهشتی یاد شده است، افزود: در چند روز گذشته ۴۰۰ کیلو عسل در بیمارستان‌های فرقانی، علی بن ابی طالب (ع) و نقاهتگاه یاوران مهدی (عج) بین بیماران و کادر درمانی توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای جنبش مقاومت اسلامی حزب الله نجباء با حضور در جبهه‌های سوریه و عراق برای مقابله با داعش به صورت جهادی مبارزه کردند و اکنون نیز برای مقابله با ویروس کرونا در کنار رزمندگان اسلام در ایران به صورت جهادی وارد میدان شدند.

[ad_2]