سیجانی گفت:سوهان،کفش و دمپایی و چوب و مبلمان جزو صنایع بومی استان قم است،به دنبال توسعه بازار این صنایع و برندسازی و به روز کردن فناوری در این چند صنعت هستیم تا بتوانیم صادرات بیشتری را از استان قم داشته باشیم. به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محمود سیجانی […]

سیجانی گفت:سوهان،کفش و دمپایی و چوب و مبلمان جزو صنایع بومی استان قم است،به دنبال توسعه بازار این صنایع و برندسازی و به روز کردن فناوری در این چند صنعت هستیم تا بتوانیم صادرات بیشتری را از استان قم داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به ارتقای جایگاه استان قم گفت: پس از استان شدن قم شاهد ایجاد چندین شهرک صنعتی در این استان بودیم، چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش صنعت قم صورت گرفته است و این به دلیل تغییر نگاه مدیران کشور به این استان بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم  اضافه کرد: به دنبال ایجاد صنایع جدیدی در استان هستیم که تکمیل کننده زنجیره تولید در قم باشند، بخش زیادی از صنایع استان جزو صنایع پایین دست پتروشیمی هستند، به دلیل نزدیکی به بازار تهران و اصفهان، ایجاد صنایع مرتبط با مواد غذایی و قطعات خودرو و لوازم خانگی در قم برای ما در اولویت است که این صنایع آلودگی کمی دارند و در تلاطم‌های اقتصادی با مشکل مواجه نمی‌شوند.

وی ادامه داد:سوهان، کفش و دمپایی و چوب و مبلمان جزو صنایع بومی استان قم است، به دنبال توسعه بازار این صنایع و برندسازی و به روز کردن فناوری در این چند صنعت هستیم تا بتوانیم صادرات بیشتری را از استان قم داشته باشیم.

سیجانی استقرار صنایع دارای آلودگی در استان قم را مورد اقبال مدیران استان ندانست و عنوان کرد: رشد بخش صنعتی قم براساس سند‌های بالادستی استان در حال رخ دادن است.