×
×

توسعه قم با راه اندازی فرودگاه سرعت می گیرد

  • کد نوشته: 7494
  • رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه قم به دلیل وجود حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران دارای ظرفیت بسیار بالایی است، گفت: باید برای توسعه و پیشرفت شهر قم از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

    توسعه قم با راه اندازی فرودگاه سرعت می گیرد
  • به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی در دیدار با سقائیان‌نژاد و مدیران شهری قم برای مجموعه مدیریت شهری آرزوی توفیق کرد و اظهار داشت: قم مهد انقلاب و شهر حوزه است و در این شهر شاهد حضور مراجع تقلید و علما هستیم و امیدواریم که توفیقات بیشتری داشته باشید تا این شهر را به وضعیت ایده آل برسانید.

    رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه چشم‌های دنیا به انقلاب و قم دوخته‌شده است، افزود: باید وضعیت این شهر درشان پایتخت انقلاب باشد.

    آیت‌الله هاشمی شاهرودی با اشاره به جایگاه و وضعیت کنونی شهر قم، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت سرمایه‌گذاری‌های خارجی برای این شهر استفاده کرد.

    وی با بیان اینکه شهر قم دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است، یادآور شد: راه‌اندازی فرودگاه در شهر قم با توجه به حضور گسترده زائران در این شهر، از اهمیت زیادی برخوردار است.

    رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه راه‌اندازی فرودگاه در توسعه شهر قم اهمیت بسیاری دارد، اظهار داشت: قم به دلیل وجود حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران دارای ظرفیت بسیار بالایی است که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

    وی ضرورت تسریع در راه‌اندازی قطار سریع‌السیر تهران – قم – اصفهان را مورد تأکید قرار دارد و گفت: باید برای توسعه و پیشرفت شهر قم از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.