[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، سوال و پاسخ آیت الله العظمی حسین وحید خراسانی در مورد رفع گرفتاری‌ها و بیماری‌ها در این ایام بدین شرح است: سوال: در پی سوال عده‌ای از مقلدین مبنی بر اینکه در ایام اعتکاف بسیاری از خانواده‌ها برای رعایت و پیشگیری از بیماری در خانه‌های خود مشغول اعمال عبادی […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، سوال و پاسخ آیت الله العظمی حسین وحید خراسانی در مورد رفع گرفتاری‌ها و بیماری‌ها در این ایام بدین شرح است:

سوال: در پی سوال عده‌ای از مقلدین مبنی بر اینکه در ایام اعتکاف بسیاری از خانواده‌ها برای رعایت و پیشگیری از بیماری در خانه‌های خود مشغول اعمال عبادی هستند، جنابعالی چه دعا یا ذکر و یا عملی را توصیه می‌فرمایید؟

این مرجع تقلید شیعیان در پاسخ اظهار داشت: سوره یس بخوانید و به امام زمان علیه‌السلام هدیه کنید.

مسئولان در قضیه بیماری کرونا به داد مردم برسند

رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با آیت الله العظمی وحید خراسانی، ولادت حضرت امیرالمومنین(ع) را تبریک گفته و گزارشی از وضعیت درمانی مردم داده است.

آیت الله وحید خراسانی نیز با تأکید به خدمت‌رسانی به بیماران، گفت: در این قضیه به داد مردم برسید و ان‌شاءالله خداوند هم کمکتان خواهد کرد.

وی افزود: هر نفْسی که زنده بماند، حیاتش مرهون شماست. ان‌شاءالله مشمول آیه شریفه‌ی «و من أحیاها فکأنما أحیاالناس» (هر کس کسی را زنده بدارد چنان است که گویی تمام مردم را زنده داشته است) باشید. ما دعاگوی همه شما و تمامی کسانی‌که خدمت به این مردم می‌کنند، هستیم.

[ad_2]