×
×

تولید روزانه ۲۶۰هزار عدد ماسک در قم/فعلا قیمت مرغ افزایشی ندارد – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 33818
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، عصر دوشنبه مهرداد غضنفری در یازدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به نیاز روزانه ۲۵۰ هزار عدد ماسک سه لایه و دوهزار پانصد عدد ماسک N۹۵ در استان گفت: در حال حاضر روزانه حدوداً ۲۰۰ هزار عدد ماسک سه لایه در صنایع استان و حدود ۶۰ هزار ماسک […]

    تولید روزانه ۲۶۰هزار عدد ماسک در قم/فعلا قیمت مرغ افزایشی ندارد – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، عصر دوشنبه مهرداد غضنفری در یازدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به نیاز روزانه ۲۵۰ هزار عدد ماسک سه لایه و دوهزار پانصد عدد ماسک N۹۵ در استان گفت: در حال حاضر روزانه حدوداً ۲۰۰ هزار عدد ماسک سه لایه در صنایع استان و حدود ۶۰ هزار ماسک در کارگاه‌های کوچک و خانگی تولید می‌شود که نیاز استان را تأمین می‌کند.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: در ماه‌های گذشته زمینه تولید دوبرابر این میزان نیز ایجاد شده است که در صورت نیاز فعال می‌شود.

    وی با اشاره به ضرورت ذخیره سازی استراتژیک ماسک سه لایه از ذخیره روزانه ۱۷ هزار عدد ماسک سه لایه خبر داد و افزود: تا کنون حدود ۵۰۰ هزار عدد ماسک سه لایه و ۱۸۰ هزار عدد ماسک N۹۵ در انبارهای استان ذخیره شده است.

    فعلاً قیمت مرغ در قم افزایش ندارد

    معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به اهمیت حمایت از تولید ملی و تولید کنندگان گفت: همه نهادهای باید هم از تولید ملی حمایت کنند و هم مدافع حقوق مردم و مصرف کنندگان باشد چراکه تقویت یک بخش باعث تضعیف یک بخش دیگر می‌شود و این مسئله به تولید آسیب میزند.

    وی با اشاره اینکه تصمیمی برای افزایش قیمت نیست و اگر مرغداران تقاضای افزایش قیمت دارند باید درخواست خود را به کارگروه تنظیم بازار ارائه کنند گفت: بر اساس مصوبه فعلی قیمت مرغ تولید داخل استان ۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان و مرغ‌های وارداتی از استان‌های دیگر ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان باید به فروش برسد.

    گفتنی است روزانه ۹۰ تن گوشت مرغ در استان مصرف می‌شود که تنها نیمی از آن در داخل استان تولید می‌شود.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.