×
×

با همکاری شبکه نور و سپاه استان قم صورت می‌گیرد
تولید مستند شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) در قم

  • کد نوشته: 2836
  • زندگی و شهادت شهدای مدافع حرم استان قم توسط معاونت خبر سیمای استان و با همکاری سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در قالب چند فیلم مستند تولید شد. به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی سپاه قم، علی تقوایی معاون روابط عمومی سپاه استان قم با اشاره به ضرورت ساخت مستند شهدای مدافع حرم […]

    تولید مستند شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) در قم
  • زندگی و شهادت شهدای مدافع حرم استان قم توسط معاونت خبر سیمای استان و با همکاری سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در قالب چند فیلم مستند تولید شد.

    به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی سپاه قم، علی تقوایی معاون روابط عمومی سپاه استان قم با اشاره به ضرورت ساخت مستند شهدای مدافع حرم اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

    وی افزود: در همین راستا کار ساخت شرح زندگی و شهادت شهدای مدافع حرم استان قم در قالب چند مجموعه ۱۵ دقیقه‌ای از تابستان سال جاری آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.

    تقوایی خاطرنشان کرد: این مجموعه‌ها به همت معاونت خبر سیمای استان و با همکاری روابط عمومی سپاه استان تولید شده و طی آن دوستان، همرزمان و اعضای خانواده معظم شهیدان به بیان خاطرات خود از شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) در عراق و سوریه می‌پردازند.

    وی تاکید کرد: با شروع ماه محرم، فیلم‌های مستند شهیدان محمدحسین سراجی، مهدی طهماسبی، محمود‌هاشمی و … از شبکه استانی سیمای نور و برخی شبکه‌های سراسری پخش شده و روال تولید و پخش مستند شهدای مدافع حرم به همت معاونت خبر سیما همچنان ادامه دارد.

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.