×
×

توهین به پیامبر اوج عقب ماندگی مدعیان عقلانیت را آشکار کرد – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 36007
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، در پی اهانت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر گرامی اسلام (ص) جامعه مدرسین حوزه علمیه در پیامی ضمن محکوم کردن این اقدام اعلام کرد: سخنان هتاکانه رئیس جمهور فرانسه علیه ساحت پیامبر (ص) بار دیگر اوج نابخردی و عقب ماندگی مدعیان عقلانیت و اندیشه را آشکار کرد. متن کامل […]

    توهین به پیامبر اوج عقب ماندگی مدعیان عقلانیت را آشکار کرد – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، در پی اهانت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر گرامی اسلام (ص) جامعه مدرسین حوزه علمیه در پیامی ضمن محکوم کردن این اقدام اعلام کرد: سخنان هتاکانه رئیس جمهور فرانسه علیه ساحت پیامبر (ص) بار دیگر اوج نابخردی و عقب ماندگی مدعیان عقلانیت و اندیشه را آشکار کرد.

    متن کامل این پیام به شرح زیر است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    سخنان هتاکانه و جاهلانه رئیس جمهور فرانسه و اصرار این مقام فرانسوی بر ادامه اهانت و حرمت شکنی علیه ساحت منور و مکرم پیامبر اعظم (ص) بار دیگر اوج نابخردی و عقب ماندگی مدعیان عقلانیت و اندیشه را آشکار کرد.

    جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن ابراز انزجار مجدد نسبت به اباطیل و گزافه گویی‌های مقامات فرانسوی اعلام می‌دارد جهان اسلام در مقابل هتاکی‌ها و جسارت‌های علیه مقدسات اسلامی آرام نخواهد گرفت و هتاکان را پشیمان خواهد کرد. از نهادهای حقوقی جهان اسلام می‌خواهیم طرحی برای صیانت از ساحت قدسی انبیا عظام ارائه و تنظیم کنند و همچنین دولت‌های اسلامی نیز تحریم سیاسی و اقتصادی و کاهش سطح روابط با هتاکان و ممنوع کردن فعالیت‌های تجاری شرکت‌های فرانسوی را کلید بزنند و اجرایی کنند.

    از وزارت خارجه و دستگاه دیپلماسی خواستاریم با جدیت تمام تا حصول محکومیت حقوقی و قضائی مقامات فرانسوی پیگیری کنند.

    والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

    محمد یزدی

    رئیس شورایعالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.