استاندار قم با بیان اینکه استان قم به دلیل تک شهرستان بودن هزینه‌های زیادی را متحمل می‌شود، گفت: باید قم را جزو استان‌های ویژه در نظر گرفت و بودجه و اعتبارات آن را افزایش داد. سید مهدی صادقی در جلسه شورای اداری استان قم که قبل از ظهر شنبه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی […]

استاندار قم با بیان اینکه استان قم به دلیل تک شهرستان بودن هزینه‌های زیادی را متحمل می‌شود، گفت: باید قم را جزو استان‌های ویژه در نظر گرفت و بودجه و اعتبارات آن را افزایش داد.

سید مهدی صادقی در جلسه شورای اداری استان قم که قبل از ظهر شنبه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد‏، اظهار داشت: بحث فرودگاه از مشکلات اساسی قم است و از همان ابتدا با حساسیت پیش رفت و دستگاه حاکمیتی باید با واگذاری آن به بخش خصوصی آن را ادامه دهد.

وی بیان داشت:‌ طرح جامع شهر مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و امید است با مشارکت دستگاه‌ها به پایان برسد.

خط دوم مترو قم ایجاد می‌شود

استاندار قم افزود: مونوریل از مواردی است که بلاتکلیف بوده و خوشبختانه با هماهنگی‌هایی بخشی از آن صورت می‌گیرد و خط دوم مترو که به دلیل مونوریل حذف شده بود، ایجاد می‌شود.

وی با بیان این که آب موضوع جدی است، افزود: تکمیل پروژه انتقال آب به قم در صورت تخصیص اعتبارات به پایان می‌رسد.

صادقی با بیان این که اقتصاد مقاومتی باید در اولویت برنامه مسئولان قرار گیرد، ابراز داشت: باید جذب سرمایه‌گذار داشته باشیم و به گونه‌ای عمل کنیم که سرمایه‌گذار با اطمینان در قم سرمایه‌گذاری کند.

قم باید جزو استان‌های ویژه درنظر گرفته شود

وی با بیان این که در جهت گسترش جغرافیایی استان قم اقداماتی صورت گرفته اظهار داشت: استان قم به دلیل تک شهرستان بودن سالانه هزینه‌های زیادی را متحمل می‌شود که باید این استان را جزو استان‌های ویژه در نظر گرفت و بودجه و اعتبارات آن را افزایش داد.