پایگاه خبری تحلیلی فردا: تیشه مقررات محدود کننده بر سینه تولید کننده کالای ایرانیدر سال “پشتیبانی از کالای ایرانی” و در شرایطی که عمل به شعار “اقتصاد مقاومتی” تیشه مقررات محدود کننده بر سینه تولید کننده کالای ایرانیدر سال “پشتیبانی از کالای ایرانی” و در شرایطی که عمل به شعار “اقتصاد مقاومتی” بیشتر از همیشه […]

پایگاه خبری تحلیلی فردا: تیشه مقررات محدود کننده بر سینه تولید کننده کالای ایرانیدر سال “پشتیبانی از کالای ایرانی” و در شرایطی که عمل به شعار “اقتصاد مقاومتی” تیشه مقررات محدود کننده بر سینه تولید کننده کالای ایرانیدر سال “پشتیبانی از کالای ایرانی” و در شرایطی که عمل به شعار “اقتصاد مقاومتی” بیشتر از همیشه نیازمند تأکید و پشتیبانی برای اجرا از سوی نهادهای تصمیم گیر هست، لیست مقرراتی محدود کننده و دست و پا گیری از سوی وزارت بهداشت برای تبلیغات کالاهای شهری منتشر گردیده هست.

این لیست که با عنوان “کالاهای تبلیغ ممنوع منتشر شده”، این لیست که با عنوان “کالاهای تبلیغ ممنوع منتشر شده”، تبلیغ بعضی اقلام را در سازه های تبلیغاتی شهر تهران ممنوع کرده هست.

آن هم در سال “پشتیبانی از کالای ایرانی”!آن هم در سال “پشتیبانی از کالای ایرانی”!این درحالی هست که حریفان بیگانه در حال تبلیغ ۲۴ ساعته کالاهایشان در شبکه های ماهواره ای و حتی شبکه های اجتماعی پر طرفدار خود می باشند و این جلوگیری از تبلیغ محکمترین ضربه و مانع تراشی را برای تولیدکننده کالای داخلی ایجاد می کند.

این اقدام آن هم در سالی که با تصمیم مقام معظم رهبری، سال “پشتیبانی از کالای ایرانی” این اقدام آن هم در سالی که با تصمیم مقام معظم رهبری، سال “پشتیبانی از کالای ایرانی” لقب گرفته، ضربه بدی به تولید کننده­های داخلی می زند و راه را هرچه زیادتر برای وارد کننده ها و اجناس بیگانه می گشاید. اجناسی که به سادگی در شبکه­های ماهواره ای کالای خود را تبلیغ می کنند و به شیوه های متفاوت آن را در بازار به فروش می­رساند. آن هم در شرایطی که قرار هست اقتصاد مقاومتی سرلوحه کار مسئولان و مسئولین باشد و همگی در همین راستا قدم بردارند.

حذف صورت مساله

 تبلیغات ماهواره ای و بیلبوردهای جاده ای

در مجموع این اقدام آن هم در سالی که با تصمیم مقام معظم رهبری، سال “پشتیبانی از کالای ایرانی” در مجموع این اقدام آن هم در سالی که با تصمیم مقام معظم رهبری، سال “پشتیبانی از کالای ایرانی” لقب گرفته، ضربه بدی به تولید کننده¬های داخلی می زند و راه را هرچه زیادتر برای وارد¬کننده ها و اجناس بیگانه باز  می کند. اجناسی که به سادگی در شبکه های ماهواره ای کالای خود را تبلیغ می کنند و به شیوه های متفاوت آن را در بازار به فروش می¬رساند.