[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مسابقات فوتسال جام رمضان قم به پایان مرحله نیمه نهایی خود رسید و تکلیف تیم‌های فینالیست این رقابت‌ها مشخص شد به طوری که تیم‌های شهید حججی و ذاکر مسابقه پایانی این پیکارها را برگزار خواهند کرد. در دیدارهای مرحله نیمه نهایی بامداد شنبه در سالن شهید حیدریان قم تیم شهید […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مسابقات فوتسال جام رمضان قم به پایان مرحله نیمه نهایی خود رسید و تکلیف تیم‌های فینالیست این رقابت‌ها مشخص شد به طوری که تیم‌های شهید حججی و ذاکر مسابقه پایانی این پیکارها را برگزار خواهند کرد.

در دیدارهای مرحله نیمه نهایی بامداد شنبه در سالن شهید حیدریان قم تیم شهید حججی در یک بازی نزدیک و فشرده ۳ بر ۲ از سد تیم شهید رئیس کرمی عبور کرد. حسین رضوی، محسن کبیریان و اصغر احمدی گلزنان این بازی برای تیم شهید حججی بودند و امیر مرادخانی ۲ گل تیم رئیس کرمی را به ثمر رساند.

در دیگر مسابقه این مرحله تیم فوتسال ذاکر توانست ۵ بر ۳ رقیب خود تیم اتحادیه نانوایان قم را شکست دهد. علی فیاضی ۲ گل، سجاد نوروزی، مسعود داوود آبادی و مهدی نوروزی برای ذاکر و محمد رمضانی ۲ گل و روح الله ایثاری برای اتحادیه نانوایان موفق به گلزنی شدند.

تیم ذاکر برای صعود به نیمه نهایی، در یک چهارم نهایی به دیدار تیم شهدای نیروگاه رفت و ۷ بر ۲ این تیم را شکست داد. علی فیاضی ۳ گل، محسن وفایی، وحید غیاثی، علی رضایی و مهدی نوروزی برای ذاکر و علی براتی و اسماعیل میرزایی برای شهدای نیروگاه گلزنی کردند.

بدین ترتیب تیم‌های ذاکر و شهید حججی شامگاه یکشنبه دیدار پایانی این مسابقات را در سالن شهید حیدریان قم برگزار خواهند کرد.

[ad_2]