[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته سیزدهم و ماقبل پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم چهارشنبه شب به پایان رسید و در پایان دیدارهای این هفته ۲ تیم در کورس قهرمانی باقی ماندند و ۲ تیم نیز راهی دسته پایین‌تر شدند. در بازی‌های برگزار شده تیم انتهای جدولی پیروزان که پیش از این به […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته سیزدهم و ماقبل پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم چهارشنبه شب به پایان رسید و در پایان دیدارهای این هفته ۲ تیم در کورس قهرمانی باقی ماندند و ۲ تیم نیز راهی دسته پایین‌تر شدند.

در بازی‌های برگزار شده تیم انتهای جدولی پیروزان که پیش از این به دسته اول سقوط کرده بود با تیمی بی انگیزه و نصفه و نیمه برابر تیم صدرنشین سرخ پوشان قرار گرفت و با نتیجه عجیب ۱۱ بر یک نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

با این نتیجه سرخ پوشان در یک قدمی قهرمانی است و برای قهرمانی از بازی هفته پایانی خود برابر عقاب برد می‌خواهد و سرنوشتش در اختیار خودش است اما پیروزان قعرنشین و سقوط کرده با دریافت ۱۱ گل در یک مسابقه اعتبار عنوان” لیگ برتر فوتبال قم” را زیر سوال برد. البته سنگین‌ترین شکست یک تیم در لیگ برتر فوتبال قم متعلق به تیم افشین است که در لیگ ۹۶ با نتیجه ۱۶ بر صفر به پناه آفرین باخت.

در دیگر مسابقه روز چهارشنبه تیم فوتبال وحدت شریف برابر پیام ۴ بر ۲ بازنده شد و با این شکست به عنوان دومین تیم راهی دسته اول شد تا دیدار هفته پایانی این تیم برابر هما که آخرین مسابقه رسمی فوتبال قم در سال ۹۷ نیز خواهد بود جنبه تشریفاتی پیدا کند.

بدین ترتیب در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال استان قم روز جمعه تیم سوهان محمد برابر مهام پلیمر قرار می گیردو در صورت پیروزی در انتظار دیدار مهم و سرنوشت ساز روز شنبه تیم‌های عقاب و سرخ پوشان می‌ماند تا در صورت پیروز نشدن سرخ پوشان جشن قهرمانی برپا کند.

[ad_2]